BB goes bizzniz

Jag gick förbi där men missade HELT BB :brinnerup :( :huvet
F'låt tjejen....

Kanske var för att Vertemati hade sin monter precis bredvid, hehe.

Dah, gick ju förbi där ett flertal gånger, men, jag kollade nog mer på TVn än på dig, enda chansen man o se BB live, o man missar den... :gnissla

Därimot såg jag Lucky luke och hans gäng utanför toan vid hall A... Jag var den killen som satt o tjuvlyssna på era roliga historier, hehe... :)

Mattias skrev:
Jag pratade med BB. Jag tror hon blev lite kär i mig, faktiskt.

Vem skulle inte bli det??

Själv tänkte jag smita över och stöta lite på BB imorgon... :P

:4skrika ni måste komma förbi och iallafall slänga upp kardan för mig och MachoWoman som jobbade första dagen idag!

Vi har träffat hur många som helst, vi är lite osociala men det beror på att vi säljer så grymt mycket ;) Men det är så djävla skoj o träffa nytt folk och även bekanta ansikten!!

Be there or be square! Vi ses i B05 51 :yoparty

Såg Sweedo och Polly idag också. Men de försvann lika fort som de dök upp och jag hann aldrig hälsa.

Bikerbitch skrev:
:4skrika ni måste komma förbi och iallafall slänga upp kardan för mig och MachoWoman som jobbade första dagen idag!

Vi har träffat hur många som helst, vi är lite osociala men det beror på att vi säljer så grymt mycket ;) Men det är så djävla skoj o träffa nytt folk och även bekanta ansikten!!

Be there or be square! Vi ses i B05 51 :yoparty

Skit också, missade helt Iceman.. Missade faktiskt det mesta i B-hallen, tyckte den var tråkig så jag satsade hårt på C istället. :tummenupp
Sorry BB och MW!!!!

Jag hatar min uppsmajlade försäljningspersonlighet, men jag var faktiskt grym på att leka dekalflicka. Där slog jag BB fedt. Kanske ska satsa på det som karriär...

McB skrev:
Efterfest? Jodu... Maktmissbrukarmakkbe slängde ut patrasket.

Jo tack, det minns man när knäet sprack precis utanför. :tungan

Jag träffade MW som ville sälja på mig en film, men ajg kom ju på mig själv att jag verkligen avskyr alla mesiga mc-filmer.... sorry jenny om jag fick dig att agera olustig säljare.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman