Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Vem är det som hostar Sporthojs CS-server? Borde man inte kunna slänga upp en BF-server på samma burk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är Tom.Plåtniklas skrev:Vem är det som hostar Sporthojs CS-server? Borde man inte kunna slänga upp en BF-server på samma burk?
MikkE skrev:Det är Tom.
DET FUNKAR!!!!! DESERT COMBAT VILL FUNKA FÖR MIG!!!!!!!

Kan du lägga upp vad du har installerat och vilken ordning och hur du gjorde/ordning. Då får vi som ska installera det en god möjlighet att få igång det så fort som möjligtMikkE skrev:Det är Tom.
DET FUNKAR!!!!! DESERT COMBAT VILL FUNKA FÖR MIG!!!!!!!
Plåtniklas skrev:Vem är det som hostar Sporthojs CS-server? Borde man inte kunna slänga upp en BF-server på samma burk?
MIKKE, vilken av no cd cracken tog du hem. 1.6 eller 1.6BMikkE skrev:Den ordning jag installerade
*Battlefield 1942
*Battlefield 1942 patch 1.6.19 (battlefield_1942_patch_v1.6.19 - den på ca250Mb)
*Sedan så laddade jag ner no cd key från http://www.megagames.com/cracks/html/c905760_2.htm
*Battlefield 1942: Desert Combat 0.7
*Battlefield 1942: Desert Combat Final (kräver 0.7 först)
Det andra har jag inte fixat än.
En fråga; Hur skjuter man sönder en tank lättast? I baken eller?
R1 Uffe skrev:OK, det börjar närma sig det första HOST gamet för mig. Nu är det så att jag sitter med en router här, behöver jag öppna nå portar eller behöver ni bara mitt IP nummer för att komma till servern
jävlar vad jag ska skicka raketer och missiler på er med min apache heli sen 

1.6. Jag kunde inte ladda ner beta versionen, ska inte heller ha den märkte jag.R1 Uffe skrev:MIKKE, vilken av no cd cracken tog du hem. 1.6 eller 1.6B
Ok, tänkte väl det. Tog sån jävla tid att få död på dem iblandPlåtniklas skrev:MikkE > Ja, Tanks tar man lättast ut bakifrån. Ett litet trix är, när du har en stillastående shoot-out med tanks, att ställa din tank i vinkel mot motståndaren. Då tar du inte lika mycket skada.
Fick det som tips av en av personerna som gjort BF.

Jag provade på att flyga helikopter. Slutade med att jag låg uppochnerThe-PatriX skrev:jävlar vad jag ska skicka raketer och missiler på er med min apache heli sen
![]()

MikkE skrev:Jag provade på att flyga helikopter. Slutade med att jag låg uppochner![]()
Får alltså öva lite mer med helikopetern då. Kolla inställningarna bara, vette sjutton vad jag tröck på förut :kockoPlåtniklas skrev:Plocka flaggor hovrandes med Heli är en konstart.Det är ett satans knappande för att hålla en position i luften.
Angående tanks så är det mer såhär:

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis