Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Fortfarande ingen som har lite vettig lina och orkar hosta en server?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur krävande kan det bli tror du?Plåtniklas skrev:Fortfarande ingen som har lite vettig lina och orkar hosta en server?
MikkE skrev:Hur krävande kan det bli tror du?
Om ingen har server, går det inte bra med vanlig dator?
Jag har 1025 RAM på min laptop. Kanske det skulle funka. Har BBB 10/1Plåtniklas skrev:Sjävla hårdvaran är det inga speciellt stora krav på. Det enda man behöver är en laddning med RAM, typ 1Gb, men annars räcker dom flesta burkar gott.
MikkE skrev:Jag har 1025 RAM på min laptop. Kanske det skulle funka. Har BBB 10/1
MikkE skrev:En till fråga som jag kom på. Om jag installerar Desert Combat, försviner orginal BF:1942 då? Eller kan man välja, som typ Half Life (CS, TF, OF, DoF)

MikkE skrev:Fy fan va surt. 70% på min nerladdning från nån planetmirror.com server. har hållt på i över 3½ timme nu.. ligger under 100Kb/s hela tiden![]()
.
.
Tyvärr så tror jag inte att det är någon höjdare att köra BF-server på en laptop och din uppkoppling har för låg upstream för att det skall gå att köra fler spelare än ett litet fåtal.MikkE skrev:Jag har 1025 RAM på min laptop. Kanske det skulle funka. Har BBB 10/1
R1 Uffe skrev:OK, jag kan prova HOSTA NÅN gång, har BBB 10/10. Mkt förslag här nu, men i vilken ordning ska jag installera alla saker......om vi ska spela tex DC, ska jag installera DC eller DC Final som någon sa
Inge fel på min dator. Har hostat flera spel. Och alla nya avancerade spel flyter på bra (även på högre/högsta upplösning)sgtpepper skrev:Tyvärr så tror jag inte att det är någon höjdare att köra BF-server på en laptop och din uppkoppling har för låg upstream för att det skall gå att köra fler spelare än ett litet fåtal.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |