Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MikkE skrev:Får alltså öva lite mer med helikopetern då. Kolla inställningarna bara, vette sjutton vad jag tröck på förut :kocko
men då blir det till och köra lite mer tank då!!![]()

Superbee skrev:ja vafan när lirar vi?!!!!

Lugn nu för helveteMikkE skrev:Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe Uffe!!!!
![]()
Jaha.. I seeR1 Uffe skrev:Lugn nu för helveteJag ska försöka HOSTA åtminstone en gång innan Torsdag, jag har min sista inlämningsuppgift i Historia nu som ska in på Torsdag jag måste plugga till den. Men efter det då blir det krig

Jag flög med en helikopter nyss. Kom från slagskeppet till ön, sedan krascha jagPlåtniklas skrev:Huga. Jag 'borde' ju vara värsta Ninjan när man spelar med er.. Nu fick jag lite prestationsångest.![]()
Mikke, vilka banor spelar du, spelar du singelplayer eller är du ute på internet eller vad gör du, vill oxå öva liteMikkE skrev:Jag flög med en helikopter nyss. Kom från slagskeppet till ön, sedan krascha jag![]()
Men nånting jag inte förstår. När man kommer till andra(?) banan så ska man åka båt till en ö. Därefter så ska man ta över flaggorna (för annars så tickar "mina" liv mer och mer mot noll = förlust.
Men tar man över EN flagga så tickar det inte mer.
Då kommer själva frågan. Varför i helvete kommer inga gubbar till mig. jag står ensam på ön, har tagit över fyra flaggor, ligger och skjuter ihäl alla irakier med sniper. Och vart är mina?! Jag dödade ALLA själv på den ön, kul... öööh, nej!
Jag provade att ge kommandon med hjälp av F1,F2, F3, F4 osv osv.
Jag måste göra helt fel verkar det som...
Jag lirar Singel player -> Campain. Just för att "känna på grejjerna". Går ju bra nu. Men alla kommandon blir jag lite lack på. verkar ju inte funka för fem öreR1 Uffe skrev:Mikke, vilka banor spelar du, spelar du singelplayer eller är du ute på internet eller vad gör du, vill oxå öva lite

*Host* *Tyst* *host*Plåtniklas skrev:En liten fågel viskade i mitt öra att Uffe testade att hosta ett spel igår..![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |