Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nej de går ej säger ultimata trafikförsöken hojar me effekt under tre hk,...........skojar ba klart du kan de.....kolla bara me olika bolag så du fårbästa dealen
nej de går ej säger ultimata trafikförsöken hojar me effekt under tre hk,...........skojar ba klart du kan de.....kolla bara me olika bolag så du fårbästa dealen
Hehe okaj bra, för jag kommer köra bara trafikförsäkring på min! Jag räknar med att du vet vad du snackar om även fast du var packad![]()
Du Bor ju i samma stad som jag och för mig är det Länsförsäkringar som är klart billigast på trafikförsäkringen, vill minnas att jag betalar ca450/månad för min K7:a och då kör jag endast med trafik då helförsäkringen är fånigt dyr. Sett ur ett ekonomiskt perspektiv sparade jag så mycket på de tre år jag hade min K2:a att jag hade kunnat lämna den i diket efter en krasch, detta helt beroende på att jag bara haft trafikförsäkring under dessa tre år.
Att det faktum att man bara har trafik psykologiskt får en att köra lite mer med skallen är ju också bra för hälsan![]()
Ah men perfekt!! Det lät ju lovande! Precis så jag tänker jag också. Inte värt pengarna. Har kommit på en ny livsfilosofi; ska ta mig igenom livet med minsta möjliga försäkringar. Om jag någon gång kraschar en hojj eller dyl. så har jag sparat nog med pengar för att kunna köpa en ny. Så tänker jag.![]()
vilken årsmod. på gixxer tänker du köpa?
"Om jag någon gång kraschar en hojj eller dyl. så har jag sparat nog med pengar för att kunna köpa en ny. Så tänker jag."
Ja om du sparar pengarna....
Oftast har man trafikförsäkring för att man inte har råd att helförsäkra den dvs man sparar inga extra pengar vilket medför att om du klotar så blir det ingen ny hoj...+ att banken (om man har lån) fortfarande ska ha sina pengar.
// Jonas
.
tänk på att du har ju ändå stöld, brand och glas om du minst har halv försäkrat.. utifall att hojen skulle bli stulen.. brukar inte vara så stor skillnad mellan trafik och halv... bäst är att ringa till ett antal bolag och fråga om priser.. kan skillja många tusen på ett år
Det ger en helt annan trygghet i trafiken! Att ha trafikförsäkring för att köra lugnare är löjligt då 100% av alla killar får horn på en hoj!
SE där!
Att inte beslutsfattarna har fattat det..........!
Lagstifta om OBLIGATORISK HELFÖRSÄKRING så minskar alla olyckor till NOLL!
Dags att vakna upp...?
KentW
Jösses vilka premier det är på sporthojar, tur jag föll för en Africa twin istället.
Kostar 2300:- Hel/hel på mig som haft A-kort sen juni -07
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär