Bara hjälm tshirt & shorts vid 150+

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
och ja ni som tar upp skattepengar som anledning måste ju bara va lite sega i huvudet, så helt plötsligt ska vi hänga folk som solar mycket o får cancer, folk som ligger rundor o får könsjudomar, ska vi dra det ännu längre handikappade synskadade

Edit PS ni gnällkärringar om skatten ska hela veckan gå till doktorn och gnälla om diverse problem fast jag inte har några, ska gå dit varje dag hela sommaren. börja gråt nu för att jag bara slööööööösar bort era skattepengar


ska fan köra runt i kalsonger hella sommaren bara för att reta upp er moralkärringar.....och om jag ramlar så gör jag punkt slut f u




Har du hört talas om ironi? :va
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
ja visst att det jag skrev va pantat och att jag inte kan stava bevisar att jag e pantad eller ?

duktigt stjärna i kanten


Vem sa nåt om pantad? Jag ställde en fråga om du förstår vad ironi är och därav har jag inte påstått eller sagt att du är pantad.
Men visst ditt inlägg kanske inte är det mest intelligenta man läst men vems är det?
 

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10
Vem sa nåt om pantad? Jag ställde en fråga om du förstår vad ironi är och därav har jag inte påstått eller sagt att du är pantad.
Men visst ditt inlägg kanske inte är det mest intelligenta man läst men vems är det?

alltså borde jag va smart då om jag förstår att det jag skrev va pantat eller e jag bara ännu mer pantad som faktiskt vet om att det jag skrev låter pantat eller bryr jag mig bara inte om jag skriver kasst eller bryr jag mig inte om jag uppfattas som trög, mycket frågor o vad e rätt svar egentligen ?

e jag extra smart som förstod det underliggande i din fråga om ironi hmmm ännu mer frågor ?

men erkänn det hade varit tråkigt om jag bara svarat på din fråga JA.

kan vi inte bara va vänner o va trevliga mot varandra det e okaj om alla e smartarte än mig :krama
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Catfight catfight catfight!!! :D:D



Vem sa nåt om pantad? Jag ställde en fråga om du förstår vad ironi är och därav har jag inte påstått eller sagt att du är pantad.
Men visst ditt inlägg kanske inte är det mest intelligenta man läst men vems är det?

alltså borde jag va smart då om jag förstår att det jag skrev va pantat eller e jag bara ännu mer pantad som faktiskt vet om att det jag skrev låter pantat eller bryr jag mig bara inte om jag skriver kasst eller bryr jag mig inte om jag uppfattas som trög, mycket frågor o vad e rätt svar egentligen ?

e jag extra smart som förstod det underliggande i din fråga om ironi hmmm ännu mer frågor ?

kan vi inte bara va vänner o va trevliga mot varandra det e okaj om alla e smartarte än mig :krama
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
alltså borde jag va smart då om jag förstår att det jag skrev va pantat eller e jag bara ännu mer pantad som faktiskt vet om att det jag skrev låter pantat eller bryr jag mig bara inte om jag skriver kasst eller bryr jag mig inte om jag uppfattas som trög, mycket frågor o vad e rätt svar egentligen ?

e jag extra smart som förstod det underliggande i din fråga om ironi hmmm ännu mer frågor ?

kan vi inte bara va vänner o va trevliga mot varandra det e okaj om alla e smartarte än mig :krama

Jag ger upp. :pannkyss

Catfight catfight catfight!!! :D:D

Aaa, vissa prinsessor måste man vara varsam med. :trixie
 
Last edited:

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10
Catfight catfight catfight!!! :D:D

nej nej jag slås inte mot tjejer dom fuskar river en i ansikttet drar en i håret även skägget sen det fegaste av allt dom slår en på pungen o då faller man ihop som en liten flcka och jag känner att jag klarar inte av den förnedringen just nu
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
nej nej jag slås inte mot tjejer dom fuskar river en i ansikttet drar en i håret även skägget sen det fegaste av allt dom slår en på pungen o då faller man ihop som en liten flcka och jag känner att jag klarar inte av den förnedringen just nu

hahha fegis!
 

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10
söta pippi, han djävlas med dig. :D


vaaaaaaaa det va det värsta jag hört jag e väl inte sån som djävlas heller :tungan


ha fegis, hade du haft en pung så hade du förståt varför stora män faller ihop som käglor o gråter som små barn. tror gud e en kvinna och ga oss män pungen för att straffa oss
 
Last edited:

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10
Nej herregud nuhar vi gått off topic ordentligt här.

Vi måste återgå till dena livsavgörande diskussionen igen om shortsens vara eller inte vara.

Jag drar mig tillbax o låter alla ni som känner er förtryckta över min brist på det allvarliga i dena tråd. Shorts eller inte shorts.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
vaaaaaaaa det va det värsta jag hört jag e väl inte sån som djävlas heller :tungan



ha fegis, hade du haft en pung så hade du förståt varför stora män faller ihop som käglor o gråter som små barn. tror gud e en kvinna och ga oss män pungen för att straffa oss

hahha ja vaddå, om ni e starkare än oss så måste vi ju ha någon utväg för att kunna stoppa er om ni e elaka o inte lyssnar. :)
 

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10
söta money, jag tror hon fattar det..

tycker du verkar vara lite agressiv i din ton vet inte riktigt om jag tycker om dig :rolleyes:

hahha ja vaddå, om ni e starkare än oss så måste vi ju ha någon utväg för att kunna stoppa er om ni e elaka o inte lyssnar. :)

ahah fan för en gångs skull ger jag mig. det där lät faktiskt rätt vättigt :tummenupp:)

tycker du verkar vara lite agressiv i din ton vet inte riktigt om jag tycker om dig :rolleyes:



ahah fan för en gångs skull ger jag mig. det där lät faktiskt rätt vättigt :tummenupp:)

eller säger man vettigt pippi :krama
 
Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
söta pippi, han djävlas med dig. :D

söta money, jag tror hon fattar det..



Chickfight, chickfight. :sissy:tuttar

nej nej jag slås inte mot tjejer dom fuskar river en i ansikttet drar en i håret även skägget sen det fegaste av allt dom slår en på pungen o då faller man ihop som en liten flcka och jag känner att jag klarar inte av den förnedringen just nu

Tur att jag använder knytnävarna då...come on. :mad:







:tuttar
 
Last edited:

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Ort
Tokholm
Hoj
Trajja TT600 -02
Att ta en puttra en sväng med hojen till lokala pizzerian(el motsvarande) i shorts, tshirt o hjälm är inte så mycket att säga om ... de flesta på hojen är då betydligt försiktigare än på vanlig cykel.

Men det jag inte fattar är de som i tshirt, shorts & hjälm (med ev passagerare med lika lite på sig) som ligger 150+ blås på E4an o zicksackar mellan bilar.
<ironi>
Ja menar om de nu ska sicksacka o leka GH i shorts o tshirt i 150+ .... varför hjälmen? Den kommer ju inte att göra av eller till om det går åt fanders o det är ju inte lagen som de tänker på heller då de håller 150+ på 70väg....
Coolhet???
</ironi>

visst får de göra som de vill o jag blir inte upprörd eller nått....
mest bara en fundering om hur de resonerar.
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top