Bara hjälm tshirt & shorts vid 150+

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
På väg hem söderifrån igår låg jag i standard 120 på E4n och blev omkörd av en sporthoj som håller 150+ ..... men föraren hade bara hjälm, tshirt, shorts o jympadojjor. :huvet:huvet:huvet

Även sett ett antal med endast hjälm som skyddsutrustning på både förare o passagerare :pangihuve

Vad är det för fel i huvet på dessa nötter?

Det var nog inte jag...jag hade chinos på mig...och tjejen streach jeans.

Rent spontant, när jag cyklar och träffar humlor och annat elände så känns det hyggligt, och jag har tagit fåglar med knogarna på hojen, det gjort jävligt ont. Att ta humlor, getingar mm med bara huden i 100++ måste vara mer smärtsamt än vad man helst vill uppleva...

Rent spontant, när jag cyklar och träffar humlor och annat elände så känns det hyggligt, och jag har tagit fåglar med knogarna på hojen, det gjort jävligt ont. Att ta humlor, getingar mm med bara huden i 100++ måste vara mer smärtsamt än vad man helst vill uppleva...

+

Men det är ju så skönt att känna hur paketet fladdrar mellan låren inne i shortsen.

= humlor på fel ställe i hög fart, aj. :D

det är ju billigare än akupunktur och ungefär lika skönt :tummenupp

Ingen höjer på ögonbrynen när folk åker scooter i shorts i 70 km/h, men om någon åker tung MC i samma fart blir det ramarskri...märkligt.

har märkt de också! :va

Kommer i 70-80 med trimmad moped i shorts och t-shirt på vägarna så bryr sig ingen för de e vardag!

men med lätt mc är de full mundering för o köra i 60 på en grusväg fram och tillbaka!

Våra föräldrar älskade oss inte tillräckligt som barn och nu blir det som det blir.

Fördelen är att om man vurpar i shorts och t-shirt så behöver man inte oroa sig för hudcancer i framtiden! :tummenupp

Back