banträff för boråsare 6 eller 20 maj

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Han skulle hålla detta lite öppet så länge då han håller på att bygga om hojen, han skriver upp sig här i så fall. Tror nog t.o.m att det kanske börjas riva CBR:en idag, ska gå ut o snacka lite med den o se hur den har det:D

BTW kom pengarna in på rätt konto o allt?

pengarna har ej kommit in. men antar att du ej har swebank och betalade i fredags? För å så fall har jag nog inte dom föresn måndag eller tisdag. Brukar ta 1-2 arbetsdagar.

Snackade med jesper idag på mc mässan. Han var sugen och skriver nog upp sig om hojjen e klar..

Va fan va du ligger efter andersson, Jag krängde på nya slicks på räsern i torsdags. så de som jag har kvar på banhojjen är dra åt bromsoken fram, och najja dom, samt sätta laptimern på ett smidigt sätt:)
gathojjen står redan nyrekondad, nyservad och med nya däck å bara väntar på sommarn:)
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
pengarna har ej kommit in. men antar att du ej har swebank och betalade i fredags? För å så fall har jag nog inte dom föresn måndag eller tisdag. Brukar ta 1-2 arbetsdagar.

Snackade med jesper idag på mc mässan. Han var sugen och skriver nog upp sig om hojjen e klar..

Va fan va du ligger efter andersson, Jag krängde på nya slicks på räsern i torsdags. så de som jag har kvar på banhojjen är dra åt bromsoken fram, och najja dom, samt sätta laptimern på ett smidigt sätt:)
gathojjen står redan nyrekondad, nyservad och med nya däck å bara väntar på sommarn:)

Ha ha, du känner väl mig. Om allt ska va som vanligt så kommer jag väl ligga o byta gasare på kärran på vägen upp. :D Har ju planer på att åka på bågen upp så ska nog försöka fixa detta lite tidigare. Var ute o tog en sväng på byttorp med värstingen igår, fan va härligt o höra den gå igen.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
hehe ja känslan är underbar när man drar igång den första gången på våren å skall ut å rulla några mil......

förra året rullade vi ut i mars. 8 plus blå himmel å sol ner till varberg. sen 4 plus i solnedgången hem. 200 ihop krupen bakom kåpglaset, halsdukarna fladrade och vi frös som fan men den förkylingen var de helt klart värt att få:)

ja nu får du öka du har ju haft problem sen i sommras;)
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
andersson dina pengar är insatta så nu är de bara börja dansa för vädergudarna.
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
andersson dina pengar är insatta så nu är de bara börja dansa för vädergudarna.

Gott o höra, för tillfället är vädergudarna med mig då jag sitter i Nice och har haft 18 grader idag med strålande sol med ytterligare några grader till imorrn. Ha de gott i erat surväder så hörs vi.:)
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
du har de bra du.... själv sitterjag bara å väntar på torr fin barmark å en 10 plus i luften så man kan ut å känna lite på grejerna
 

janne71

Ninjariders.se
Gick med
28 Aug 2004
Ort
borås
Hoj
Ktm 640 Prestige
om ni tål o bromsa för en långsam fighter i kurvorna frestyle så sätt upp mig på listan förhoppningsvis då med nyrenoverad växellåda:rolleyes: annars får jag la cykla runt:D
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
1: jag gsxr 1000
2: martin sleepy zx6R
3: johang G 929 fireblade
4: martins far? z750
5: ohlsen (jobbarkompis) gsxr 1000
6: Andersson (lugnets mc) (skulle kolla med flera vänner) fireblade fighter
7: Moya (sh) 954 fireblade
8: Lillsnorre (sh) honda 600f?
9: John r6
10. patrik vfr750
11. håkan vfr 800
12: Banane, R1
13: Clittan skräpducati -03
14: TP Magnus (jobbarpolare) R1
15: Micke #Space VTR
16: janne 71


Lugnt janne jag lägger till dig. De kommer vara många riktigt långsamma me så du behöver inte oroa dig.
 

janne71

Ninjariders.se
Gick med
28 Aug 2004
Ort
borås
Hoj
Ktm 640 Prestige
ska bli kul o prova bankörning för första gången :) får se till o vakna ur vinterdvalan nu och riva växelådan kan tänka mig att det är bra att ha alla växlar:va annars har jag ju ungarnas minimoto 80 km räcker det tro den är ju lättsvängd:D
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
ska bli kul o prova bankörning för första gången :) får se till o vakna ur vinterdvalan nu och riva växelådan kan tänka mig att det är bra att ha alla växlar:va annars har jag ju ungarnas minimoto 80 km räcker det tro den är ju lättsvängd:D

ja ut å skruva med dig nu så du får skiten klar.

SENASTE INBETALNING ÄR SISTA MARS. Är vi inte 15 pers då kommer vi få försöka få ihop de på annat håll.
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
ja ut å skruva med dig nu så du får skiten klar.

SENASTE INBETALNING ÄR SISTA MARS. Är vi inte 15 pers då kommer vi få försöka få ihop de på annat håll.

Skulle du ha problem med att få ihop folk så säg till...
Jag är inte från borås men hojen står i mantorp så jag åker gärna ett par varv på mantorp park om möjligheten finns.
endast 15 pers med öppen depå på mantorp så känns det som man är själv på banan kan jag lova, låter mycket trevligt..
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
japp jag hojtar i så fall. Jo öppen depå och 15 pers då är man nästan själv...

får se hur folk sköter sig med inbetalningar etc när tiden börjar sina.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Såg att janne 71 betalt nu me.
tänk på de när ni betalar så skicka helst ett PM här eller ett mail till
Jonasn84@hotmail.com med för efternamn samt telefon nummer och att ni betalat.....

De kontot används inte enbart till denna banträff så blir svårt å ständigt hålla koll på vilka som betalt. Väldigt bra att ha era telefonnummer me....
 

Ben Dover

Medlem
Gick med
21 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki ZX7R 1997.KTM 950 SE -07. GasGas 300EC 2007
Hoppas det finns nån plats kvar efter sista mars.

Jag var i Borås idag med hojen,grymt väder!
Premiärsvängen med spettan gick utan incidenter, körde härryda,bollebygd,hultafors till byttorp där tjejen bor.
9 mil blev det idag :tummenupp

ja ut å skruva med dig nu så du får skiten klar.

SENASTE INBETALNING ÄR SISTA MARS. Är vi inte 15 pers då kommer vi få försöka få ihop de på annat håll.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
ni som är sugna på att åka och inte är boråsare eller nära vän till mig får väl kika in här efter sista mars. för målet är väl å komma upp till 20 pers nu eftersom banhyran är höjd. Hittils är de 3 betalande så vi får väl se om de rullar på.
 

jeppe79

Fan va snabbt det går ibland....
Gick med
23 Jun 2007
Ort
Borås
Hoj
R1-07...R1-98 streetfighterbygge
Tjenare! Är jävligt sugen på att hänga med...inhandla mig en -07 härom dagen:yoparty men vet inte om jag vill bröta ut på bana med den det första jag gör...kan man hålla det lite öppet å kanske bara henka på till en början. Kan ju bli sugen under tiden menar jag...fattar om det inte går men jag MÅSTE fråga iaf:gnissla

Jesper
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Tjenare! Är jävligt sugen på att hänga med...inhandla mig en -07 härom dagen:yoparty men vet inte om jag vill bröta ut på bana med den det första jag gör...kan man hålla det lite öppet å kanske bara henka på till en början. Kan ju bli sugen under tiden menar jag...fattar om det inte går men jag MÅSTE fråga iaf:gnissla

Jesper


problemet är ju att banan kostar mig lika mycket. och alla som anmält sig skulle säkert gärna vilja hålla de öppet för å vara säkrade ifall de regnar eller inte och slippa betala 500 kr.

så tyvärr får du nog betala iaf. OCh se 500 lappen som förlorad om du inte vill ut med 07an Kan du inte åka på din 98a då?


Har nog fått med 2 st R1000 åkare oxå som kan agera föråkare och visa spårval om någon vill.
 

jeppe79

Fan va snabbt det går ibland....
Gick med
23 Jun 2007
Ort
Borås
Hoj
R1-07...R1-98 streetfighterbygge
problemet är ju att banan kostar mig lika mycket. och alla som anmält sig skulle säkert gärna vilja hålla de öppet för å vara säkrade ifall de regnar eller inte och slippa betala 500 kr.

så tyvärr får du nog betala iaf. OCh se 500 lappen som förlorad om du inte vill ut med 07an Kan du inte åka på din 98a då?


Har nog fått med 2 st R1000 åkare oxå som kan agera föråkare och visa spårval om någon vill.

Nä det är klart...får pröjsa in degen då om det inte är försent. -98:an liigger i bitar fortfarande:huvet
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top