Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå, jag har aldrig sålt sex utan att betala in Reinfelts del.![]()
Det händer även mig när jag för över pengar på internet mellan min två banker, då måste jag redogöra för vart pengarna kommer från samt vilket syfte jag har till att föra över pengarna till deras bank. Det är något formulär som finansinspektionen kräver att man ska fylla i. Fast det är nog bara på LF som jag har blivit krävd på sådant.
Bollade några hundra tusen fram och tillbaka mellan vanliga banken (Skandiabanken) och en nischbank (Hoistspar) för några månader sedan. Behövde inte berätta varifrån några pengarna kom i någon riktning. Förvisso skattade stålar men det kunde inte dom veta?
Jo, fast det var ju just det som hände Lonsdale som jag citerade. Förvisso skrev han bara namnet på ena banken (LF) men jag tolkade det som att andra också var en vanlig bank, annars hade han väl skrivit det.Överföringar mellan konton är inga problem eftersom de pengarna går att spåra. Åtminstone så länge det handlar om svenska banker. Det är kontanthanteringen dom studerar för att komma åt penningtvätt. Och jag tror inte du bar en väska med kontanter mellan bankerna för då skulle dom ha frågat på nästa bankkontor.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |