Bankörningar

Rudskogen vore kul att åka till, ser helt fantastisk ut!

Är det någon som har hört om det blir kvällskörningar på Anderstorp i år? Har för mig att dom var inställda förra året, bullerproblem tror jag?!

Har haft mail-konversation med ARC som numera har arrendet av Anderstorp Raceway, dom vill återinföra det men de har hamnat i skymundan i årets aktiviteter med tanke på utdragen process av övertagandet av arrendet.

Om de skulle bli nått så skulle de komma ut bland nyheterna. Men som de ser ut så är de endast körningarna med Bike-Promotion som är inplanerade.

Samt 27/28 juni med actionpics.
Har haft mail-konversation med ARC som numera har arrendet av Anderstorp Raceway, dom vill återinföra det men de har hamnat i skymundan i årets aktiviteter med tanke på utdragen process av övertagandet av arrendet.

Om de skulle bli nått så skulle de komma ut bland nyheterna. Men som de ser ut så är de endast körningarna med Bike-Promotion som är inplanerade.

Gött att Ninjapollen Tommy med Firebladen fick tag på biljett sen till Mantorps körningen, ZX-10 ser snabb ut... :tummenupp

Last edited:
Mantorp var en bra start på året, kul bana! I slutet av maj blir det även premiär för fiddyn på bana, skoj! Allt som krävs är mer däck och mer bantid.

Ett önskemål (som hänger ihop med budget) är en större och framförallt bekvämare buss. Är det Renault Master (l2h2) eller liknande som gäller om tre sh. ska få plats?

Jag var väl för snabb har inte fastnat på en ända bild :huvet

16-17/7 Kinnekulle - Actionpics
Någon mer som ska dit?

Tänkte höra om det är någon som har erfarenhet av Bikeweek i Gelleråsen. Är det svårt att få plats? (Prenumererar inte på BIKE) Stod att det underlättade om det var kö. Någon som funderar på att åka dit i år?

Tänkte höra om det är någon som har erfarenhet av Bikeweek i Gelleråsen. Är det svårt att få plats? (Prenumererar inte på BIKE) Stod att det underlättade om det var kö. Någon som funderar på att åka dit i år?

Brukar vara mkt folk i depån och på banan. Korta pass, 15 min. Är man där i tid är det inga problem att få en plats.

Brukar vara mkt folk i depån och på banan. Korta pass, 15 min. Är man där i tid är det inga problem att få en plats.

Ok, trångt och svårt att köra fritt på banan då eller? Gissar att det är bäst att åka upp dagen före och sova över så man slipper att åka snortidigt!

Wicknertz: Har gelleråsen fått ny asfalt eller?

Ok, trångt och svårt att köra fritt på banan då eller? Gissar att det är bäst att åka upp dagen före och sova över så man slipper att åka snortidigt!

Wicknertz: Har gelleråsen fått ny asfalt eller?

Du menar kinnekulle? Jupp dom fick ny asfalt förra året. Gelleråsen iår är lika kass som dom andra få åren jag har kört. Skarven efter S:et är en intressant upplevelse :gnissla

Du menar kinnekulle? Jupp dom fick ny asfalt förra året. Gelleråsen iår är lika kass som dom andra få åren jag har kört. Skarven efter S:et är en intressant upplevelse :gnissla

Aha, trodde du menade Gelleråsen. Får hålla koll på den skarven då....

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti