Bankörningar

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Rudskogen vore kul att åka till, ser helt fantastisk ut!
 

Eskil

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2007
Ort
Bankeryd
Hoj
-04, Kawasaki ZX10R
Är det någon som har hört om det blir kvällskörningar på Anderstorp i år? Har för mig att dom var inställda förra året, bullerproblem tror jag?!
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Har haft mail-konversation med ARC som numera har arrendet av Anderstorp Raceway, dom vill återinföra det men de har hamnat i skymundan i årets aktiviteter med tanke på utdragen process av övertagandet av arrendet.

Om de skulle bli nått så skulle de komma ut bland nyheterna. Men som de ser ut så är de endast körningarna med Bike-Promotion som är inplanerade.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Samt 27/28 juni med actionpics.
Har haft mail-konversation med ARC som numera har arrendet av Anderstorp Raceway, dom vill återinföra det men de har hamnat i skymundan i årets aktiviteter med tanke på utdragen process av övertagandet av arrendet.

Om de skulle bli nått så skulle de komma ut bland nyheterna. Men som de ser ut så är de endast körningarna med Bike-Promotion som är inplanerade.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Gött att Ninjapollen Tommy med Firebladen fick tag på biljett sen till Mantorps körningen, ZX-10 ser snabb ut... :tummenupp
 
Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Mantorp var en bra start på året, kul bana! I slutet av maj blir det även premiär för fiddyn på bana, skoj! Allt som krävs är mer däck och mer bantid.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Ett önskemål (som hänger ihop med budget) är en större och framförallt bekvämare buss. Är det Renault Master (l2h2) eller liknande som gäller om tre sh. ska få plats?
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Jag var väl för snabb har inte fastnat på en ända bild :huvet
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
16-17/7 Kinnekulle - Actionpics
Någon mer som ska dit?
 

Eskil

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2007
Ort
Bankeryd
Hoj
-04, Kawasaki ZX10R
Tänkte höra om det är någon som har erfarenhet av Bikeweek i Gelleråsen. Är det svårt att få plats? (Prenumererar inte på BIKE) Stod att det underlättade om det var kö. Någon som funderar på att åka dit i år?
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Tänkte höra om det är någon som har erfarenhet av Bikeweek i Gelleråsen. Är det svårt att få plats? (Prenumererar inte på BIKE) Stod att det underlättade om det var kö. Någon som funderar på att åka dit i år?

Brukar vara mkt folk i depån och på banan. Korta pass, 15 min. Är man där i tid är det inga problem att få en plats.
 

Eskil

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2007
Ort
Bankeryd
Hoj
-04, Kawasaki ZX10R
Brukar vara mkt folk i depån och på banan. Korta pass, 15 min. Är man där i tid är det inga problem att få en plats.

Ok, trångt och svårt att köra fritt på banan då eller? Gissar att det är bäst att åka upp dagen före och sova över så man slipper att åka snortidigt!

Wicknertz: Har gelleråsen fått ny asfalt eller?
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Ok, trångt och svårt att köra fritt på banan då eller? Gissar att det är bäst att åka upp dagen före och sova över så man slipper att åka snortidigt!

Wicknertz: Har gelleråsen fått ny asfalt eller?

Du menar kinnekulle? Jupp dom fick ny asfalt förra året. Gelleråsen iår är lika kass som dom andra få åren jag har kört. Skarven efter S:et är en intressant upplevelse :gnissla
 

Eskil

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2007
Ort
Bankeryd
Hoj
-04, Kawasaki ZX10R
Du menar kinnekulle? Jupp dom fick ny asfalt förra året. Gelleråsen iår är lika kass som dom andra få åren jag har kört. Skarven efter S:et är en intressant upplevelse :gnissla

Aha, trodde du menade Gelleråsen. Får hålla koll på den skarven då....
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top