knut
# 75 i Speedster cup
Najs, blir det väder ska jag nog kunna släpa mig dit! Fan, jag vill också vara med ...
vilka ~tider ska jag ner i för att kunna kvala in på Torpet?
\m/
Hänger på om väder är OK. Moppe eller bil ?
/P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Najs, blir det väder ska jag nog kunna släpa mig dit! Fan, jag vill också vara med ...
vilka ~tider ska jag ner i för att kunna kvala in på Torpet?
\m/
Najs, blir det väder ska jag nog kunna släpa mig dit! Fan, jag vill också vara med ...
vilka ~tider ska jag ner i för att kunna kvala in på Torpet?
\m/
Hänger på om väder är OK. Moppe eller bil ?
/P
Jag tror alla fick köra förra året, torpet tar rätt många startande.
1,50 där nånstans så är du inte sist.
edit: alla kommer få köra i år om anmälningslistan stämmer. 50 startande är max och jag tror det var 40 anmälda.
Det ska fan inte vara nån omöjlighet ... Knut ska lätt kunna hetsa ner mig till 1.50 ...
Så lätt som det var att köra om dig söndags, så blir det nog inga 1.50.0....![]()
/P
Du glömmer en sak ...
2 maj är det dags för "Förgöraren Strikes Back"!
Du ska inte tro att du skå få nöjet att nämna några omkörningar under 30 mil hem från Mantorp![]()
![]()
Du glömmer en sak ...
2 maj är det dags för "Förgöraren Strikes Back"!
Du ska inte tro att du skå få nöjet att nämna några omkörningar under 30 mil hem från Mantorp![]()
![]()
Biljetter kan fås av mig på plats, varje team har 14 fribiljetter att dela ut till söndagen.
Någon som vet något om kvällskörningarna på Falken i år? Står att program skulle läggas upp i början av mars, men det verkar inte ha hänt så mycket på hemsidan...![]()
I rutan nyheter länkas till ett preliminärt testkörningsprogram
Vad är det för upplägg under dessa körningar? (MC Gathoj)
Något speciellt man bör tänka på, eller kriterier som skall uppfyllas? (försäkring m.m.)
Vilka från Göteborg ska ner till onsdagskörningen på Falkenberg den 2 maj?
Vilka från Göteborg ska ner till onsdagskörningen på Falkenberg den 2 maj?
Nån mer än jag som är sugen på att åka ner och köra i gatgruppen?
Jodå, hyfsat sugen. Har bara kört kvällar på Falken förut, men det låter ju grymt med en heldag.
EDIT: Fast du kanske menade kvällskörningen den 7:e?
Tydligen körning på Anderstorp den 5:e maj också.![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=180639
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |