Anderstorp 5 Maj – SSEMSE

Hunt

Nu ännu långsammare...
Gick med
21 Nov 2005
Ort
Annelöv
Hoj
frugans gula VTR om jag frågar snällt
Sydskanes EMSE arrangerar bankörning Anderstorp. Körningen är öppen för alla både med och utan licens.

Som vanligt finns det instruktörer till förfogande till de som behöver och önskar de.

Mer information finns på www.sydskanesemse.nu
 
Då var man bokad och klar!:tummenupp

Kommer det finnas el tillgänglig?
/B)
 
har suttit å läst era regler nu. men går de bra att åka med oreggad racehoj med licens i valfri grupp? så fattade ja de om ja läst rätt.

går de även bra att köra med gatreggad hoj utan att försäkra den utan att ha licens i valfri grupp?
 
har suttit å läst era regler nu. men går de bra att åka med oreggad racehoj med licens i valfri grupp? så fattade ja de om ja läst rätt.

går de även bra att köra med gatreggad hoj utan att försäkra den utan att ha licens i valfri grupp?

Det går bra att åka med oreggad racehoj med licens i valfri grupp men du hör nog hemma i vit grupp.

Har du en gatregad hoj och ingen licens kan du fortfarande anmäla dig till valfri grupp.

Kommer det finnas el tillgänglig?
/B)

Är inte helt säker, men jag skulle bli mycket förvånad om det inte fanns. Jag har aldrig varit på torpet utan att man kan få el.
 
Last edited:
Å så en måndag med! :mad: Nu kan ju inte jag följa med o plåta! :(
 
Det finns fortfarande platser kvar för det som är sugna!
 
ja e bokad, men frågan är när är de besiktning å förarmöte.?
 
Tack för ett riktgt bra arrangemang! Härligt med öppen depå hela dagen!:tummenupp
Ser fram emot att köra med er igen!
MVH/B)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top