Bankörning i Juli

Jag visste inte att de snabba grabbarna skulle dit och åka med Arris. Nu lär jag ju också anmäla mig och dra ner medelfarten lite.

Fan va kul! Blir ett helt gäng ju!

Är bra sugen på denna, men gillar inte att de bara finns en gatgrupp :huvet känns inte som man kvalar in i medel/snabb..

Finns de ingen grupp där såna som mig får mysa runt med folk som kör med massa krom och fransar :långsam :tungan

Lugn JD, jag körde i gatgruppen förra året och efter ha friskat upp minnet med lite film. Så var det som jag mindes, alltså väldigt blandat. Dock inga kromslädar med fransar på..

Om allt går som planerat med att sänka varvtiderna så tänkte jag om ork finns, köra onsdagsträningen den 20:e också.. Har man blivit tillräckligt snabb då så får man åka hem i vårda grejerna inför SO:t i slutet av juli.. :)

Om allt går som planerat med att sänka varvtiderna så tänkte jag om ork finns, köra onsdagsträningen den 20:e också.. Har man blivit tillräckligt snabb då så får man åka hem i vårda grejerna inför SO:t i slutet av juli.. :)

...Eller så stannar du kvar till helgen och kör ett genrep med "raceträning" på Norska Mästerskapet inför kommande SO;t :yoparty. Mer förbered än så lär du knappast kunna bli... Gud alltså, jag är ju full med bra ideér.

Jag har hur som helst anmält mig till Arris bandag(ar) nu (precis som JD borde göra).

Lugn JD, jag körde i gatgruppen förra året och efter ha friskat upp minnet med lite film. Så var det som jag mindes, alltså väldigt blandat. Dock inga kromslädar med fransar på..

Jag har hur som helst anmält mig till Arris bandag(ar) nu (precis som JD borde göra).

Mja man kanske får slå till på en plats iaf, om de finns kvar. Är ju iaf. jäkligt kul att köra lite bana å träffa lite nytt folk :)

Låter ju bra att det var rätt blandat förra året..

Hyra depåbox

Vi verkar ju åtminstone bli 4 som anmält oss till den här körningen. Vad tror ni om att hyra en depåbox för 1200 kr för 2 dagar?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon