Bankörning Falkenberg 2009

Jag hade åkt ner imorgon om jag hade haft råd, har inte ens råd med bensin-kostnaden för att åka dit, alltså än mindre för att köra på banan :huvet:(

Rackans, det hade varit sketsköj med en yzf750r till. Du får åka mer på bana nästa år vettja:tummenupp

Sista gången imorgon eller? Har annat bokat(ska till några tjejer i Tvååker, så jag är ju nära iaf.) så jag får väl satsa på nästa säsong istället :):tummenupp

Sista gången imorgon eller? Har annat bokat(ska till några tjejer i Tvååker, så jag är ju nära iaf.) så jag får väl satsa på nästa säsong istället :):tummenupp

Åh faen tvååkers pök:tummenupp.
Sista åket för säsongen på falken vad jag har förstått det som.

Tack för sällskapet idag! Perfekt avslutning på banåka-säsongen (för mig iaf) med kalasväder och knäskrap i nästan varje kurva! :banana:yoparty

Håller med om att det är få tillfällen på Falken...:( 5st ?? Kanske kommer några fler lite längre fram..? Var iaf 12 st på A-torp enl. Fiver

Sen finns det ju några (för mig iaf) ganska stora skillnader mellan Fbg och A-torp:

Avstånd fr. Kba:
Fbg ca 72 km 50min.
A-torp ca 124 km 2 tim. (mao ska man dra direkt från jobbet är det 1/2-dag som gäller...)

Pris:
Fbg 350:- (nån som vet om det är samma i år?)
A-torp 200+300=500:-

Sen var det ju det där med "rakt-fram-åka" och kurvorna...:näsblod

*/ ?>
Back