Bandit 600-tråden

Tycks om mitt vinterprojekt då?

påkostad med delar för strax över 10 000 svenskariksdaler, detta året :brinnerup

Bifogat

• sh4.JPG
    sh4.JPG
    93.5 KB · Visningar: 145
  • sh3.JPG
    sh3.JPG
    85 KB · Visningar: 193
kåpa

Tjena, Tänkte höra med er lite mer kunniga banditbyggare om ni vet om man kan slänga på en sån kåpa som sitter på s modellen på en n modell? och tror ni de har nån betydelse om den e importerad, om man vill handla kåpan i sverige? Det är en 06a.

Tackarrr...:)

Tjena, Tänkte höra med er lite mer kunniga banditbyggare om ni vet om man kan slänga på en sån kåpa som sitter på s modellen på en n modell? och tror ni de har nån betydelse om den e importerad, om man vill handla kåpan i sverige? Det är en 06a.

Varför förstöra den? :va
Mkt snyggare utan kåpan..
Men det är bara vad jag tycker... :tungan

Last edited:

Tror inte att det passar rakt av.
Men det finns andra kåpa.....

Bifogat

• kåpa1.jpg
    kåpa1.jpg
    21.9 KB · Visningar: 65
Tror inte att det passar rakt av.
Men det finns andra kåpa.....

nja tror inte heller den sitter rakt av, men de e ju nått att fundera på åtminstone.

Men de jag va ute efter va igentligen den som redan sitter på s-modellen, för de kan väl inte vara så att dom har olika schassin till n och s modellerna va?,

nå förslag på vart man kan få tag på en sån som sitter på s modellen?

Tycks om mitt vinterprojekt då?

påkostad med delar för strax över 10 000 svenskariksdaler, detta året :brinnerup

mycket nice! :tummenupp tröttnade på min kåpa jag haft i över 3 år typ! så drog dit ett "Renthal" styre ,,rev kåpan ,,förutom lyktan tills man hittar nån cool kåpa/lampa.. fan så mycket roligare att åka bakhjul nu!! :) vad tycks?

Bifogat

• DSC00418.JPG
    DSC00418.JPG
    103.3 KB · Visningar: 180
  • DSC00419.JPG
    DSC00419.JPG
    107.7 KB · Visningar: 141
Jäkligt nice!

Riktigt snygg hoj hörrö du!!! Var fick du tag i mag-spoilern? Den var ashäftig!!

mycket nice! :tummenupp tröttnade på min kåpa jag haft i över 3 år typ! så drog dit ett "Renthal" styre ,,rev kåpan ,,förutom lyktan tills man hittar nån cool kåpa/lampa.. fan så mycket roligare att åka bakhjul nu!! :) vad tycks?

du kan köpa min kåpa, då jag har plockat av min..

ingen som har ett par kortade dogbone liggandes??? som lilla jag kan få köpa..
eller e det fler som vill ha om vi blir ett par stycken kan jag fixa men kostar för mycket att bara göra ett par..

Last edited:
du kan köpa min kåpa, då jag har plockat av min..

ingen som har ett par kortade dogbone liggandes??? som lilla jag kan få köpa..
eller e det fler som vill ha om vi blir ett par stycken kan jag fixa men kostar för mycket att bara göra ett par..

www.s-racing.se har även kortare dogbones på lager...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon