Bandit 600-tråden

Tycks om mitt vinterprojekt då?

påkostad med delar för strax över 10 000 svenskariksdaler, detta året :brinnerup

Bifogat

• sh4.JPG
    sh4.JPG
    93.5 KB · Visningar: 145
  • sh3.JPG
    sh3.JPG
    85 KB · Visningar: 193
kåpa

Tjena, Tänkte höra med er lite mer kunniga banditbyggare om ni vet om man kan slänga på en sån kåpa som sitter på s modellen på en n modell? och tror ni de har nån betydelse om den e importerad, om man vill handla kåpan i sverige? Det är en 06a.

Tackarrr...:)

Tjena, Tänkte höra med er lite mer kunniga banditbyggare om ni vet om man kan slänga på en sån kåpa som sitter på s modellen på en n modell? och tror ni de har nån betydelse om den e importerad, om man vill handla kåpan i sverige? Det är en 06a.

Varför förstöra den? :va
Mkt snyggare utan kåpan..
Men det är bara vad jag tycker... :tungan

Last edited:

Tror inte att det passar rakt av.
Men det finns andra kåpa.....

Bifogat

• kåpa1.jpg
    kåpa1.jpg
    21.9 KB · Visningar: 65
Tror inte att det passar rakt av.
Men det finns andra kåpa.....

nja tror inte heller den sitter rakt av, men de e ju nått att fundera på åtminstone.

Men de jag va ute efter va igentligen den som redan sitter på s-modellen, för de kan väl inte vara så att dom har olika schassin till n och s modellerna va?,

nå förslag på vart man kan få tag på en sån som sitter på s modellen?

Tycks om mitt vinterprojekt då?

påkostad med delar för strax över 10 000 svenskariksdaler, detta året :brinnerup

mycket nice! :tummenupp tröttnade på min kåpa jag haft i över 3 år typ! så drog dit ett "Renthal" styre ,,rev kåpan ,,förutom lyktan tills man hittar nån cool kåpa/lampa.. fan så mycket roligare att åka bakhjul nu!! :) vad tycks?

Bifogat

• DSC00418.JPG
    DSC00418.JPG
    103.3 KB · Visningar: 180
  • DSC00419.JPG
    DSC00419.JPG
    107.7 KB · Visningar: 141
Jäkligt nice!

Riktigt snygg hoj hörrö du!!! Var fick du tag i mag-spoilern? Den var ashäftig!!

mycket nice! :tummenupp tröttnade på min kåpa jag haft i över 3 år typ! så drog dit ett "Renthal" styre ,,rev kåpan ,,förutom lyktan tills man hittar nån cool kåpa/lampa.. fan så mycket roligare att åka bakhjul nu!! :) vad tycks?

du kan köpa min kåpa, då jag har plockat av min..

ingen som har ett par kortade dogbone liggandes??? som lilla jag kan få köpa..
eller e det fler som vill ha om vi blir ett par stycken kan jag fixa men kostar för mycket att bara göra ett par..

Last edited:
du kan köpa min kåpa, då jag har plockat av min..

ingen som har ett par kortade dogbone liggandes??? som lilla jag kan få köpa..
eller e det fler som vill ha om vi blir ett par stycken kan jag fixa men kostar för mycket att bara göra ett par..

www.s-racing.se har även kortare dogbones på lager...

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h