***Bandagar*** vad har ni bokat?

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Anderstorp är jag sugen på! Tror wassblad med var sugen.. Kör ni dit eller tar ni på kärra? Hur går man tillväga för att boka??

Last edited:
Anderstorp är jag sugen på! Tror wassblad med var sugen.. Kör ni dit eller tar ni på kärra? Hur går man tillväga för att boka??

blir antagligen kärra elr "snickarbuss", typ Iveco ner... än så länge är vi 3 som ska ner.. ja, Darth Väder och Folke...

blir nog A-torp 26 april och 27 juni i alla fall, lurar även på 4-5 maj, Rudskogen 29 juli
Mantorp preliminärt i aug, Nürburg ring lockar lite oxo!

Jag är lite sugen på att hänga med till Anderstorp 4-5 maj. Blir det GUL grupp för er som ska dit?

jepp, har för mig att både jag och Evenflow bokade gul. Har du bokat stuga? Annars går det nog lösa med den vi bokat:)
Detta låter mycket intressant!!
Skickar du ett PM med detaljer kring upplägget med stugan, s'il vous plait? :Bugar

1600 DKK antar jag? :huvet
Fy fan, Danska kronan står ju i 1,47 för bövelen!!! Vettefan om jag har råd med detta, har ju tänkt byta upp mig till nånting vildare. :gnissla

Nu har man planerat (fått ledigt från jobbet) att besöka falkenberg bana 20 maj och 3 juni för lite kvällskörning. GÖTTTTTT:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman