***Bandagar*** vad har ni bokat?

  • Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Anderstorp är jag sugen på! Tror wassblad med var sugen.. Kör ni dit eller tar ni på kärra? Hur går man tillväga för att boka??
 
Last edited:
Anderstorp är jag sugen på! Tror wassblad med var sugen.. Kör ni dit eller tar ni på kärra? Hur går man tillväga för att boka??


blir antagligen kärra elr "snickarbuss", typ Iveco ner... än så länge är vi 3 som ska ner.. ja, Darth Väder och Folke...
 
blir nog A-torp 26 april och 27 juni i alla fall, lurar även på 4-5 maj, Rudskogen 29 juli
Mantorp preliminärt i aug, Nürburg ring lockar lite oxo!
 
Jag är lite sugen på att hänga med till Anderstorp 4-5 maj. Blir det GUL grupp för er som ska dit?
 
jepp, har för mig att både jag och Evenflow bokade gul. Har du bokat stuga? Annars går det nog lösa med den vi bokat:)
Detta låter mycket intressant!!
Skickar du ett PM med detaljer kring upplägget med stugan, s'il vous plait? :Bugar


1600 DKK antar jag? :huvet
Fy fan, Danska kronan står ju i 1,47 för bövelen!!! Vettefan om jag har råd med detta, har ju tänkt byta upp mig till nånting vildare. :gnissla
 
Nu har man planerat (fått ledigt från jobbet) att besöka falkenberg bana 20 maj och 3 juni för lite kvällskörning. GÖTTTTTT:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top