Bandagar på Rudskogen i Norge

nice.. finns 4st filmer till ute. rudskogen del1-del4 en vecka kvar till nästa körning åxå nu, tänk på att inte anmäla er i sista sekund =)
 
anmälningarna rasar in.. tänk på att anmäla er i tid! så man kan se inbetalningen innan onsdag!
bra väder igen enligt yr.no
plasser finns i alla grupperna än så länge
mycket nöje =)
 
inte fullt ännu, så platser finns i samtliga grupper, så bara att anmäla sig och ta med kvitto på betalningen upp =)
 
Riktigt fin kväll igår! Bortsett från att man använder ungefär halva banbredden, iaf känns det så ibland, så börjar man hitta runt lite bättre nu.. :)

Tack också till Jon som skruvade lite på min cykeln, det gjorde gott! :tummenupp
 
Riktigt fin kväll igår! Bortsett från att man använder ungefär halva banbredden, iaf känns det så ibland, så börjar man hitta runt lite bättre nu.. :)

Tack också till Jon som skruvade lite på min cykeln, det gjorde gott! :tummenupp

gott och höra.. ses väl på mån och tis åxå väl.. :yoparty
jon kommer att vara där å skruva på stötdäpare då åxå
 
Jag var iväg i måndags och körde och det var naturligtvis skitroligt. Kommer ni ha ytterligare körningar under sommar/hösten?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top