Bandagar på Rudskogen i Norge

Jäkligt sugen på att hänga på, vädret verkar kunna bli ok på onsdag enligt yr.no :)
Stämmer uppgifterna på hemsidan att det fortf. finns platser kvar i samtliga grupper ?
Hur snabb ska man vara för att köra i medelgruppen ? Har kört bana en gång tidigare men inte med nuvarande hoj.

/ Fredrik

hej där, platser finns ja! i samtliga grupper :tummenupp

glömde en fråga såg jag.. du kan ju börja i lungn grupp sen är det bara att byta under kvällen om så önskas.. bara säg till innan så.. mvh mattias

Last edited:
Kanon :tummenupp Man vill ju inte vara nå't rundningsmärke och hindra andra när man kör. Då börjar nog jag med långsamma gruppen
Kollar vädret på måndag och anmäler mig under dagen isåfall.

/ Fredrik

Onsdagen är bokad och betald :banana, ser ju ut att bli bra väder.

Ska bli kul :)

/ Fredrik

Banan ligger mellan Sarpsborg och Rakkestad. Är väl inte ens 3 mil mellan dessa städer? Ser med andra ord kanon ut!

meteogram.png

meteogram.png

Yr.no brukar stämma bättre än SMHI även i Sverige. Vi får hoppas det blir bra :)

Nån som vet vad det är för körning före oss imorgon ? Eller är det stängt tills allderles innan 17:00 ? Vore ju bra och kunna vara där en stund innan det är dags och köra..

Yr.no brukar stämma bättre än SMHI även i Sverige. Vi får hoppas det blir bra :)

Nån som vet vad det är för körning före oss imorgon ? Eller är det stängt tills allderles innan 17:00 ? Vore ju bra och kunna vara där en stund innan det är dags och köra..

vi kommer att vara där ca 15.00 =)

platser finns i sammtliga grupper, sätt in pengar och skicka ett mejl och ta med kvittot upp mycket nöje =)

Sitter i Sarpsborg nu, kom en liten skvætt på 5 min precis men de ser ut att spricka upp.:yoparty Man kan søka på Rudskogen motorsenter på YR.no. så får man mer precis info.:D

Återigen en klockren körning med Racedays!! :tummenupp
Nu väntar vi bara på bilder, såg ut att vara en del folk som fotade. :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon