Bandagar 2013 med Actionpics

Trevlig midsommar

Actionpics & Trackdays önskar alla våra alla våra kunder, partners och motorcykelvänner i Sverige en riktigt trevlig midsommar.

Vi ses snart på en motorbana igen :tummenupp

midsommar_ap.jpg

Nu finns albumet från ActionPics 18 juni uppe på www.motofoto.se
Detta är exempelbilder på högupplösta bilder med viss bildbehandling, albumets bilder är mindre och bara lite putsade.

Högerklick - visa bild och + zoom, så ser ni högupplöst.

motofoto.se_actionpics-9948ebf.jpg

motofoto.se_actionpics-0041ebf.jpg

motofoto.se_actionpics-0131-2.jpg

Hittade det när jag använde explorer, men med chrome syntes bara 2012.

12 Juli - Nästan fullbokad!

Nu är platstillgången uppdaterad i första inlägget!
Snart kör vi igen på Gelleråsen 12 Juli och senaste dagarna har det bokats mycket, det finns endast några få platser kvar nu, se nedan.

Gelleråsen 12 Juli - Endast 3 grupper,
Race grupp: 1 st Plats finns
Snabb grupp: 2 st Platser finns
Medel/Lugn grupp: 2 st Platser finns

Kinnekulle Ring 18 - 19 Juli - Endast 3 grupper,
En av Sveriges roligaste banor som svänger fint och är kuperad, lunch ingår i priset på denna körning och det serveras husmanskost.
Race grupp: 5 st platser finns
Snabb grupp: FULLBOKAT
Medel/Lugn: 11 st platser finns

Är du prenumerant på tidningen Bike?,
Du vet väl att du som prenumerant har 10% rabatt på bokning till Mantorp Park 31 Aug - 1 Sept (lördag, söndag)!
Är du inte prenumerant så passa på att bli för att ta del av många värdefulla erbjudanden för dig som hojåkare. Actionpics lottar även ut två helårsprenumerationer vid varje bandag, nästa gång kanske det är Du som vinner :)

Välkommen

Gelleråsen 12 Juli - Uppdatering platstillgång!
Det finns nu endast 2 st platser kvar i Snabb grupp.
Race och Medel/Lugn grupp är fullbokade.

//Nitrous

Jag har bokat en medel/lugn och min polare skulle köra samma grupp som gör premiär på bana. Själv har jag bara hunnit köra en gång innan ocker var på Gelleråsen. Så inför 12e så tänkte jag kolla om jag skulle kunna köra i snabb grupp utan att vara för ojämn med de andra förarna där, pga att det är fullbokat i medel/lugn och jag ev tänkte nypa en snabb plats och lämna min till polarn så han kommer iväg med mig iaf. Jag körde stadiga 1.25 tider och ett par nere på 1.22 som snabbast då. Funkar det i snabb grupp eller kommer jag sabba flytet med snigelfarten?

Jag har bokat en medel/lugn och min polare skulle köra samma grupp som gör premiär på bana. Själv har jag bara hunnit köra en gång innan ocker var på Gelleråsen. Så inför 12e så tänkte jag kolla om jag skulle kunna köra i snabb grupp utan att vara för ojämn med de andra förarna där, pga att det är fullbokat i medel/lugn och jag ev tänkte nypa en snabb plats och lämna min till polarn så han kommer iväg med mig iaf. Jag körde stadiga 1.25 tider och ett par nere på 1.22 som snabbast då. Funkar det i snabb grupp eller kommer jag sabba flytet med snigelfarten?

Hej, om jag inte misstar mig så har du även skickat mail som jag nyss besvarade :)
Vi löser det, se mail!

// Nitrous

Hej, om jag inte misstar mig så har du även skickat mail som jag nyss besvarade :)
Vi löser det, se mail!

// Nitrous

Hej. Nej jag har inte skickat, men jag tror att min vän skickat och har säkert hänvisat till att han ska åka med mig. Jag betalade in och lämnade alla uppgifter i meddelandefälten, har dock inte fått någon bekräftelse på anmälan osv.. men jag antar att min plats är säkrad? för jag betalade in osv när det fortfarande fanns platser kvar. Min vän var inte lika snabb dock.:huvet

Hej. Nej jag har inte skickat, men jag tror att min vän skickat och har säkert hänvisat till att han ska åka med mig. Jag betalade in och lämnade alla uppgifter i meddelandefälten, har dock inte fått någon bekräftelse på anmälan osv.. men jag antar att min plats är säkrad? för jag betalade in osv när det fortfarande fanns platser kvar. Min vän var inte lika snabb dock.:huvet

Men nu är allt löst :)
Har svarat din vän och även dig med PM :tummenupp

Väl mött den 12e Juli.

//Nitrous

Efter Gelleråsen 12e Juli blir Next Stop Kinnekulle Ring 18-19 Juli!
Efter lite gruppjusteringar så finns platser kvar enligt följande just nu,
Race: 4 st platser
Snabb: 3 st platser
Medel/Lugn: 10 st platser
Två heldagar för endast 2200:- inkl dagens lunch!!
En av Sveriges roligaste banor.

Transponderservice med Amigoo.se uppdateringar på plats båda dagar.

//Nitrous

Tjenare!
Ska försöka få med mig min vapendragare under dagen.
Om jag lyckas så blir det nog racegruppen.
Är bara 6mil från mig så om rc51/sp1 funkar nu efter växeljävlaskiten på Mantorp senast (jag körde)så kommer jag.
Ska ta den på översyn på Gelleråsen nu på onsdag om de nu har träning där fortfarande.
Med vänlig hälsning Daniel

Tjenare!
Ska försöka få med mig min vapendragare under dagen.
Om jag lyckas så blir det nog racegruppen.
Är bara 6mil från mig så om rc51/sp1 funkar nu efter växeljävlaskiten på Mantorp senast (jag körde)så kommer jag.
Ska ta den på översyn på Gelleråsen nu på onsdag om de nu har träning där fortfarande.
Med vänlig hälsning Daniel

Då får vi hoppas att "växeljävlaskiten" är bra nu och fungerar , välkommen :)

//Nitrous

Tjena jag och två polare kommer att boka Kullen 18-19:tummenupp

Har funderingar kring boende. Vart finns närmsta stugor som man kan hyra? Om det skiter sig med stugor och man måste tälta kan man göra det på området där nere vid grindarna?

Tjena jag och två polare kommer att boka Kullen 18-19:tummenupp

Har funderingar kring boende. Vart finns närmsta stugor som man kan hyra? Om det skiter sig med stugor och man måste tälta kan man göra det på området där nere vid grindarna?

Det finns massor av olika boenden i Götene, Kinnekleva, Hällekis och allt vad det heter runtomkring. Turisterna vallfärdar igenom denna metropol sommartid :-)

Det går att tälta om vill vid banan, finns massor med gräsytor, du får tälta var du vill på gräset men med sunt förnuft så ingen kan köra på Er :tummenupp
Det går självklart att tälta uppe vid banan, finns utmärkt gräsplätt precis vid halkbanan nedanför "tv-kurvan".

Tips på boende,

http://www.falkangen.se

http://www.forshem.se (poppis , 9 km från banan)

http://www.medelplanagarden.se

Kållängen Vandrarhem 0511-10248 alt. 070-8420492

Flott och fint inne i Göten är hotell Gustaf,
http://www.hotellgustaf.se

Det finns otroligt många alternativ kring Hällekis och Götene, kontakta Lidköpings Turistbyrå på 0510-77 05 00 så hjälper dom till med andra alternativ om det skulle vara fullbokat.

Välkomna!

//Nitrous

Last edited:
Det finns massor av olika boenden i Götene, Kinnekleva, Hällekis och allt vad det heter runtomkring. Turisterna vallfärdar igenom denna metropol sommartid :-)

Det går att tälta om vill vid banan, finns massor med gräsytor, du får tälta var du vill på gräset men med sunt förnuft så ingen kan köra på Er :tummenupp
Det går självklart att tälta uppe vid banan, finns utmärkt gräsplätt precis vid halkbanan nedanför "tv-kurvan".

Tips på boende,

http://www.falkangen.se

http://www.forshem.se (poppis , 9 km från banan)

http://www.medelplanagarden.se

Kållängen Vandrarhem 0511-10248 alt. 070-8420492

Flott och fint inne i Göten är hotell Gustaf,
http://www.hotellgustaf.se

Det finns otroligt många alternativ kring Hällekis och Götene, kontakta Lidköpings Turistbyrå på 0510-77 05 00 så hjälper dom till med andra alternativ om det skulle vara fullbokat.

Välkomna!

//Nitrous

Vi smäller upp ett tält på avåkningszonen vid kvarnkurvan då:hihi

Skämt o sido, tack för svaret skall forska lite i detta!

Vi smäller upp ett tält på avåkningszonen vid kvarnkurvan då:hihi

Skämt o sido, tack för svaret skall forska lite i detta!

Toppen, vi meddelar på förarmötet att det inte bjuds på kaffe vid oväntat besök just mitt på dagen :tummenupp

Forshem vet jag är riktigt bra boende och frukost.

Lycka till.

Haha det gäller att köpa sitt hus på rätt plats
Så jag bor hemma och har 15 min till
Ringen ������

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden