Var det någon som filmade på Mantorp.
Lägg gärna upp länkar i tråden!!!!.
Fahlgren
Har en hel del film ifrån Mellangruppen med olika synvinklar.
Ska ta mig tid bara att fixa till dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var det någon som filmade på Mantorp.
Lägg gärna upp länkar i tråden!!!!.
Fahlgren
Nån som har hittat bilder från Mantorp? Ganebo och effektfoto har jag hittat...
Men på söndagen så stod det ju ett par fotografer på innerplan i parisaren, det skulle vara spännande att se vad som fastnade på deras kameror. Kände inte igen vinklarna från de som jag redan hittat.
Har en hel del film ifrån Mellangruppen med olika synvinklar.
Ska ta mig tid bara att fixa till dem.
en fråga. som säkert svarats på men som jag missat, måste cykeln vara gatreggad i lugna och mellan gruppen ? letar hoj att köra på så jag tänker att det är bäst att fråga så man inte kommer med oreggat och inte får köra.
Men i slutet på dagen när det inte låg så mycket kåphojar och störde i kurvornakrama) så satt jag nytt pers på 1:28,161 med min tjockmotard trots alldeles för mycket motvind på rakan
![]()
Seriöst, nån annan som märkte av motvinden på rakan under hela helgen? Jag jämförde med GPS-datan från junikörningen... jag hade räknat med 260+ i slutet på rakan med lite senare bromsningar och fungerande quickshifter. Men jag låg 5-10 km/h under förra körningen...
Men låg 28:a är fan imponerande med en SMR! Tänk vad du skulle köra med en riktig rääser med rääsergummi!![]()
Seriöst, nån annan som märkte av motvinden på rakan under hela helgen? Jag jämförde med GPS-datan från junikörningen... jag hade räknat med 260+ i slutet på rakan med lite senare bromsningar och fungerande quickshifter. Men jag låg 5-10 km/h under förra körningen...
Men låg 28:a är fan imponerande med en SMR! Tänk vad du skulle köra med en riktig rääser med rääsergummi!![]()
260 på rakan? Hade typ 190 vid inbromsning. Dags att köpa ny moped känns det som
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |