Bandagar 2013 med Actionpics

Finns det någon som har en plats till salu på Mantorp kanske? Hör av dig isf.
Helst i Race, men åkning i alla tempon är bättre än ingen åkning.

*Håller tummarna*

Vi har 2 sovplatser över i en stuga i depån på Mantorp till helgen.
Bara att säga till om man vill vara med och dela.

Lanes finns det nån sängplats kvar? Skicka pm med pris o mer info isf.

Nån här från skåne (Landskrona,Malmö) trakten som skall upp till Mantorp ihelgen, jag skulle vilja ha hjälp med däcktransport från Landskrona-Mantorp ? :rofl

Även jag vill tacka för en underbar säsong som har bjudit på ovanligt många soliga dagar och få vurpor. Imponerad som vanligt av Marcus och Lillan ( ja faktiskt av Lillan med :)) samt alla instruktörer och funktionärer som har slitit för att vi ska kunna åka flera mil packa ur åka runt runt packa i och åka hem:tungan. Hoppas jag får se alla glada och trevliga deltagare, instruktörer samt funktionärer ( utan en snabb herre på en suzuki 750 :tungan) snart.

Tackar alla involverade i Actionpics samt
alla deltagare för min bästa hoj sommar!!!.
Ha en bra vinter så ses vi till våren.
Mvh
Daniel:fyllisar

Japp, ett förbannat bra år har det varit och ser fram i mot nästa redan nu.
Tacka alla roliga galningar som besöker och arrangerar dessa dagar, tacka för att ni håller mig från både kärring å sprit hela sommaren:)

Tack alla som varit med 2013 :)..
nu ska hojen säljas , men nytt kommer att införskaffas ..

...det är ett grymt jobb Herr och Fru Ladarp gör :yoparty, vi talar om några som är "proffs" på det här nu och det är en fröjd att få vara med i "packet" som så här långt har varit som ett resande cirkussällskap i så många år:-) Vet att lillan och marcus inte får avslut nu och lutar sig tillbaka utan redan nu är allting i högsta grad i full gång för att få ihop 2014 års körningar, det är några banor som ska bokas, det är några ambulanser som ska finnas, det är instruktörer, det är catering, instruktörer, personal vid inskrivning, flaggvakter mm ja listan tar egentligen aldrig slut, och det bästa av allt är att det jobbet lägger grunden till så många leenden och skratt och knasiga grejer... :tungan Tack för i år :tummenupp/M

Även jag vill tacka för en underbar säsong som har bjudit på ovanligt många soliga dagar och få vurpor. Imponerad som vanligt av Marcus och Lillan ( ja faktiskt av Lillan med :)) samt alla instruktörer och funktionärer som har slitit för att vi ska kunna åka flera mil packa ur åka runt runt packa i och åka hem:tungan. Hoppas jag får se alla glada och trevliga deltagare, instruktörer samt funktionärer ( utan en snabb herre på en suzuki 750 :tungan) snart.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...