Bellis skrev:Men pejo! Inte kan du ge sådana våldsamma råd?....![]()
Du som e så försiktig med din pärla![]()
Annars kan Pejo titta så kan vi andra ordna hojen "kinnekullefärdig"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sporTlovEr skrev:Annars kan Pejo titta så kan vi andra ordna hojen "kinnekullefärdig"![]()
sporTlovEr skrev:Annars kan Pejo titta så kan vi andra ordna hojen "kinnekullefärdig"![]()
På en snudd på splitternyPejo skrev:På min hoj (och säkert din med) går som sagt speglarna att vika in utan bekymmer, däremot en gammal Yamma, där vete tusan om inte rörtänger och vinkelslipar måste fram... eller, som sagt, en välriktad karatespark...
De e ju samma slagord som på ER5!Pejo skrev:@ Sportlover: Hur var nu slagordet i reklamkampanjen för den först R750'n ? Jo - "From the racetrack - to the racetrack"
TinaTjejen skrev:De e ju samma slagord som på ER5!
fast de va tänkt att man skulle köra en annan hoj PÅ själva racetracket jag tror![]()
Pejo skrev:ER-5 - den ultimata depåmoppen ?![]()
Lunkan skrev:Det ända jag vet är att det spelar mindre roll vad man har för hoj om man inte kan köra bana!!!
....................Pejo skrev:"Its the man, not the machine" - Chuck Yeager, Flygaräss i andra världkriget, först genom ljudvallen, deltog i Korea-kriget och Vietnam
På den låga nivån vi alla (ja, en del i alla fall) kör, så kan det dyka upp någon på en körskoleknarr och åka ifrån oss hela bunten. Eller dom flesta i alla fall.
Pejo skrev:... På min hoj går som sagt speglarna att vika in utan bekymmer...
mike andersson skrev:Är på jakt efter 1 st depåmoppe. Någon som har en Beta, Kymko eller ER-5 till salu?![]()
Köper du en ER5 slutar det ändå bara med att du inte vill annat än tjöra den hela tiden på banan, så håll dig till nått av de andra märkenamike andersson skrev:Är på jakt efter 1 st depåmoppe. Någon som har en Beta, Kymko eller ER-5 till salu?![]()
Det är fixataRWe skrev:Hur blev det, är det några som har anmält sig direkt hos www.racingworld.se för körning den 8/5 på Kinnekulle?
aRWe skrev:Vi är några från klubben som ska ner och åka bana på Kinnekulle den 8/5.
Är det några fler som skall med så gå in på http://www.racingworld.se/ och boka (när platserna släpps officiellt i februari)
Bana är kul så var inte rädda för att prova på.![]()
Här är de anmälda sedan tidigare iaf.sporTlovEr skrev:Jag har betalt in mitt nu, skall vi lista upp oss här aRWe? Kan va kul o se vilka som klubben som skall med.
aRWe skrev:Nu är det fullt på Kinnekulle den 8/5.
Här är dom ifrån klubben som skall åka
aRWe
Bellis
benzzon
Cattis
FredR1k
Funatic
Jedda
Jolle
Linus
Lunkan
Massen
Pejo
r matte
Robban
R-sickan
sporTlovEr
xXx
Det här ser jag fram emot![]()
Va ju tvungen att skriva den så (bokstavsordning), annars hade inte jag hamnat längst upp.Pejo skrev:Tur att det inte var resultatlistan, så långt ned vill man ju inte hamna![]()
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|