Bandag Gelleråsen 3 Juli 2012

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Vi har bokat Tisdag 3 Juli på Gelleråsen.

Tid: 9-18

Antal grupper: 3 st OBS! Begränsat antal platser!

20 minuters pass

1000kr/ deltagare betalas på bankgiro: 675-4550 El ingår. Går bra att betala 500kr nu och 500kr innan sista februari.

Grupper för gatåkare och licensförare

På inbetalningen ska det framgå om du kör Gatgrupp eller licens och personnummer 6 siffror.

När ni betalt in skickar ni ett mail på mikael@sevaracing.se där ni anger ert personnummer igen (6siffror) och även:

Fullständigt namn

Telefonnummer

Om ni planerar att äta lunch på Pitstop

Ni får gärna fylla på med mer info. ex om det är första gången ni är där eller om ni vill ha lite extra hjälp under dagen. Givetvis går det även att säga till oss direkt på plats.

Eller om ni vill hyra depåbox.

För licensåkare kan vara intressant att veta. Dagen efter är det heldagskörning med KMF (Onsdagskörning)
 
Last edited:

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Anmäld och betalt halva summan, jag kommer.. :tummenupp

Sedan undrar jag om min tjej som håller på att ta körkort kan få komma o köra?.
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Tjejen kommer, hon har snackat om att hon vill köra under 1:30 iaf.. :cdevil

Hon tror inte att hon kommer våga dra fullgas på 600:an men jag har försäkrat henne att det är inte problem. Hon kommer träffa varvstoppet på start/målrakan och måste växla..

Kurvhastigheten är inga problem för det är hon inte rädd för...

Med lite rätt teknik bara sen blir hon nog en medelsnabb förare efter den dagen.. :D

Om hon inte lär sig det på gröndal innan för då lär hon bli farlig.. :cdevil
 

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Det är fortfarande gott om platser i alla grupper. Har varit lite lungt med anmälningar i Februari /Mars./ Micke
 

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Det fortsätter trilla in bokningar. Populärast är Snabb gatgrupp. Men fortfarande finns platser kvar i alla grupper.

/ Micke
 

mojja83

Guest
Har ni någon amatör nybörjar grupp alternativt aldrig satt sin fot på en bana grupp:va:va:va
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Har ni någon amatör nybörjar grupp alternativt aldrig satt sin fot på en bana grupp:va:va:va

..om du har möjlighet, gå en KNIX eller kurs på storbana innan med SMC, det kommer göra dina egna bandagar så mycket roligare/säkrare. :) Bara lite små saker och tips gör stor skillnad om man aldrig varit ute på banan.

Mike - Skall se om man kan få ledigt, det är mitt i perioden när alla skall ha ledigt på jobbet, och innan min egen semester...vill gärna haka på då halva gänget redan verkar på.
 

Thommy

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
By
Hoj
Gixxer
Tjaba!

finns det platser kvar? Är bra sugen :). Jag har iof bara kört bana en gång förut men det kanske inte gör nåt.
 

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Tjaba!

finns det platser kvar? Är bra sugen :). Jag har iof bara kört bana en gång förut men det kanske inte gör nåt.

Jo det finns platser kvar i alla grupper. I den lugna gruppen kommer alla som inte kört bana eller inte tycker att man måste riskera lacken på hojen att trivas. Man får köra om i alla grupperna. Men i den lugna gruppen ska det ske med stor hänsyn till med trafikanterna. Ingen ska nånsin behöva känna att det är otäckt att gå in i en kurva för att det ev kommer någon på innern och gör en vådlig omkörning. Och kom ihåg att det är den som blir omkörd som avgör om omkörningen är ok eller ej. Men jag håller med SGM. Pröva gärna någon av SMC kurserna på någon gokart bana innan. Det går fortare på stor bana och det kan vara skönt att ha lite i bagaget innan man ger sig ut på en större bana.

/ Varmt välkommen!// Micke Andersson
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top