Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äch glöm det..t-rex skrev:2285170Din poäng är vad?
Ursäkta!
Vad är det som säger att just de här figurerna inte skulle bromsa-i-kull-sig då de hinner upp någon annan, då det är fri körning ??? Mr Helmut skrev:2285835Betalat och anmäld till grupp 1![]()
, men har inte fått något bekräftelsemejl än.... Dröjde det länge innan du fick ditt?? Är ju lite nervig, man var tydligen ute i sista minuten, som vanligt 
Gottschalk skrev:2297954Betalade och anmälde mig igår till grupp 1, men har inte fått något bekräftelsemejl än.... Dröjde det länge innan du fick ditt?? Är ju lite nervig, man var tydligen ute i sista minuten, som vanligt
![]()
nazurro skrev:2309679Jag planerar att ta med lite bekanta under dagen dels för att fota lite och även som sällskap. Har ingen erfarenhet av bankörningar så jag ville bara kolla att det funkar? (förstår ju dock om maten bara är för oss som kör och betalar)
Man kan ju se de som min depåpersonal som ska peppa mig mellan passen![]()
)Ring telefonnumret i blått och fråga!pEth skrev:2311562Finns det platser kvar i grupp 1? finns det telefon nr till någon som vet?
ja jag tar då inte med mig några regndäck till karlskoga inte! eekMr Helmut skrev:2311993En lite tråkig sak är att det ligger regn i luften just nu och smhi visar molningt(inte regn) för morgondagen. Men vi får hoppas på bra väder!
jag la in några kort från dagen.AndreasNo skrev:2314629regn eller ens några moln kan man ju inte säga att det blev iaf..
drog dit en sväng på eftermiddan o kikade lite, mkt trevligt..
AndreasNo skrev:2314629regn eller ens några moln kan man ju inte säga att det blev iaf..
drog dit en sväng på eftermiddan o kikade lite, mkt trevligt..

|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA