Bakfylletråden

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date
berggren_martin skrev:
Skämt åsido, det dör ut efter ett tag. Jag blev ju nyss mobbad av nojs m.fl. för att jag inte ser på TV eller äter biff.

TV-tittandets vara eller icke vara bryr jag mig inte om, men kött SKA man äta. Inte enbart för att det är gott, utan av princip.

berggren_martin skrev:
Ja, hålla på och mobbas såhär i *tid* och *otid* :ajjabajja :hihi

Skämt åsido, det dör ut efter ett tag. Jag blev ju nyss mobbad av nojs m.fl. för att jag inte ser på TV eller äter biff.

Se på TV förstår jag, men varför äter du inte biff? :va

Mavve skrev:
Se på TV förstår jag, men varför äter du inte biff? :va
Jag kommer troligtvis att börja äta kött igen den dagen som köttindustrin sköts på ett etiskt hållbart sätt samt resursfördelningen på jorden är rättvisare. Men det är en lång historia som jag inte har lust att gå in på (igen) i den här tråden.

berggren_martin skrev:
Jag kommer troligtvis att börja äta kött igen den dagen som köttindustrin sköts på ett etiskt hållbart sätt samt resursfördelningen på jorden är rättvisare. Men det är en lång historia som jag inte har lust att gå in på (igen) i den här tråden.

Kött e livet! :FU

Mådde inget vidare i lördags jag heller. O det blev absolut inte bättre när tränaren ringer o säger att jag har två timmar på mig att komma ner till samlingen för träningsmatch (fotboll). Varför lyckas man alltid pricka in dom värsta bakfyllorna på dom värsta tänkbara dagarna :huvet Ska ju tilläggas att jag egentligen inte skulle varit med på matchen p.g.a. sjukdom, men att det blev en del återbud så jag var tvungen att ställa upp :gnissla

"Som tur var är det bara div. 6 fotboll så det e inte fotboll på elitnivå :P"

Jag kommer att bli bakfull imorgon. Inte kul att lägga sig när man vet att det blir så...

Rock'n'roll på er, snurra sött.

Klockan är 03.26, solen skiner, Söder Bröder Glöder, Victor är deppig över att han blivit 24 (på något sätt får det mig ändå att le i mjugg), jag har varit på krogen, kört hoj, träffat massa trevligt folk. Snart har jag åtta veckors betald ledighet, en plats som officiell medlem i ett A-förarteam i rr och jag kan göra vad jag vill med mitt liv! Ibland är livet bara GREAT! (Trots att Gammelgixxaaaahs inte fungerar på fler än ett sätt varje gång :) )

Mattiaz skrev:
Trist om de sker i en taxi varannan gång också.. det är ju inte direkt gratis :gnissla

Nej usch att kräkas kan jag vara utan... men de är väldigt sällan som tur e :)

Är det varannan gågn är det ju ingen fara, då vet man ju när man INTE ska ta en taxi...???

mb skrev:
Samma här, min mage fixar inte sprit. Den fixar knappt en kopp kaffe för mkt eller ett glas apelsinjos, så det är väl inte så konstigt egentligen...

Det ar fasiken samma har...inget kafffe alls dock.

Vi ses här imorgon då grabbar :tummenupp :fyllisar

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...