Bakfylletråden

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date
Var ute igår, 4-5 stora starka och 1 drink. Inte bakis alls, blir det väldigt sällan. :rofl

Gustav1 skrev:
Vad fan har du gjort nu då?
Eller, vad har spriten gjort nu? :fyllisar
Vet inte ens om jag vill nämna så mkt om det... "Spriten fick mig" att bli riktigt förbannad på en kompis för en liten småsak, så man ställde till med scen helt i onödan.

Och dåligt gick det på :trixie-fronten. Fast det var en brud som visade :tuttar för mig, alltid nåt ;)

idag e ingen bra dag :(

fy fan som här ser ut. min ytterdörr e söndersparkad, glasen krossade, ölburkar i mängder överallt och världens fläskläpp.

vad kostar en dörr?

fan - panodilen e slut med :( :freak:

Mavve skrev:
idag e ingen bra dag :(

fy fan som här ser ut. min ytterdörr e söndersparkad, glasen krossade, ölburkar i mängder överallt och världens fläskläpp.

vad kostar en dörr?

fan - panodilen e slut med :( :freak:

Mer än panten för tomburkarna är jag rädd...Sorry!
Kasst party...

ålder ?

EazyD skrev:
Var ute igår, 4-5 stora starka och 1 drink. Inte bakis alls, blir det väldigt sällan. :rofl

Då är du säkert inte ändre än 30. Eller så dricker du för dåligt.

t-rex skrev:
Ingen jävel blir bakfull på det där....

Dricker så jag blir lagom full. Har lärt mig vart gränsen går, förut var det 10 stora starka och hela nästa dag var man fast med ansiktet i toaletstolen.

Jo, nej... på topp är det inte här heller... :yoparty

Söp så röven hängde från 5 till 5 igår... :fyllisar

En polare hade inflyttningsfest å just som vi serverade oss lite ala inflyttningspresent från mig i form av ett helrör Stolischnaja (stavning?) så beslöt sig farbror blå för att hälsa på... :ajjabajja
Saatana Perkele vi hade ju inte ens en stereo i lägenheten, så inte var det de... :angel ...antar att di kände lukten av vodkan, men den fick dom inget av å inte fick de va me på festen heller... :blah

På baren slösades åtskilliga "jurous" på en på platsen påkommen drink vid namnet Henry Lee (seriemördare)... Tröttnade på den å tog senare bara vanliga Henry´s... :3freak

Dekadens ( :rullandeu ) rådde fram till småtimamrna å jag avslutade kvällen med att få stryk (:machinegu) av fästmön för att jag inte såg att dörren var stängd till sovrummet å gick rakt in i den å väckte hela huset när jag kom hem... :klappar

Å idag ångrar jag allt å tänker aldrig supa mera *honest*

Kom hem i tre rycket i natt och svimmade i bingen ett par timmar, men 11.05 satt man på Minimoton och bakfyllesvettades, dagen i ära så skulle vi naturligtvis köra banan baklänges för första gången, det gick skitbra not... redan efter ett par varv så fetar man in i däcken och slår en framlängesvolt och skrapar posörvisiret, påt igen bara, smärta är bra mot baksmälla, efter 4 timmars gasande är man helt återställd igen :tummenupp

Ingen baksmälla i dag. Drack måttligt, som jag utlovat i tidigare trådar. Fast lite ågren har man förstås. Jag behövde ju tvunget inte sjunga högst under karoken hela tiden.

Macho Woman skrev:
Ingen baksmälla i dag. Drack måttligt, som jag utlovat i tidigare trådar. Fast lite ågren har man förstås. Jag behövde ju tvunget inte sjunga högst under karoken hela tiden.

Länken funkar inte :va

grymt olyckad kväll igår för min del iallfall... (lägg in kraftigt nerkortat bakfylle svammel) ...åsså va man singel igen :gråta :död :gråta

satansjävlaskitipisshelvetesaaasssssss!

Var ute i staden igår (kristianstad). Blev en lyckad kväll!
Var "midsommarfest" på teaterbaren och vi med VIP ( :rolleyes: ) fick både öl och tilltugg innan resten av gästerna kom.. :D
Är också nöjd med att jag lyckades (för första gången) åka nattbussen ända hem..tidigare har jag varit tvungen att åka av för att prata med ulrik!
Är faktiskt inte speciellt bakfull idag heller..brukar gå över med ett glas vatten och en alvedon! Fint de..
Keep up the good work guys! :fyllisar

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...