Bakfylletråden

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Sicket elände detta är :3freak

Fler som var ute igår? :fyllisar

Jag skulle vara glad om det bara var dagen efter, dom senaste gångerna jag partajat så har jag festat fre eller lör och stannat hemma till ons , sova och spy heeeela sön och sen och må illa mån och tis , gå och jobba på ons och då är man kallsvettig och seg 8 har även gått hem efter halva dagen på ons)........Jag vill vara som ni , jag vill ha en bakisdag :fyllisar

Nedrans lyckad kväll i staden Skara!

Dom jag va där med blev utkastade för dom var tydligen för fulla. Mina pengar tog slut, och i hopp om att spela ihop till bussresan hem så tog även dom lånade pengarna slut. Det hela slutar med att en kompis spyr ner mina nytvättade skor. Och nu sitter man här fattig och med dinosaurier som spelar amerikansk fotboll i hjärnan på mig.

Vi tolvtiden när jag och mina sju tjejkompisar hade snackat sex, kramats, gapat och dansat dirrty kändes det som om någon klubbade mig i huvudet. Jag blev plötsligt oförskämd och spydde ner både taxin och min jacka. Det blir dyrt med ny vinterjacka...

Skulle gått på Båtmässan idag men jag klarade inte komma upp. Var alldeles kallsvettig och hade skallebonk när jag gick upp imorse. Men det går fler tåg eller ja menar båtar nästa helg

Macho Woman skrev:
Vi tolvtiden när jag och mina sju tjejkompisar hade snackat sex, kramats, gapat och dansat dirrty kändes det som om någon klubbade mig i huvudet. Jag blev plötsligt oförskämd och spydde ner både taxin och min jacka. Det blir dyrt med ny vinterjacka...
Mohaha, de va orutinerat Jenny :hihi

Efterfest till typ 6 imorse, lagomt sliten idag...

Allting verkar gå i slowmotion, ska bli ruggigt kul att jobba imorgon...

:rolleyes:

Macho Woman skrev:
Närå, det är gammal rutin. Jag kräks varannan gång.
Samma här, min mage fixar inte sprit. Den fixar knappt en kopp kaffe för mkt eller ett glas apelsinjos, så det är väl inte så konstigt egentligen...

Macho Woman skrev:
Närå, det är gammal rutin. Jag kräks varannan gång.

Trist om de sker i en taxi varannan gång också.. det är ju inte direkt gratis :gnissla

Nej usch att kräkas kan jag vara utan... men de är väldigt sällan som tur e :)

Idag är det riktigt illa :(

Herr Ågren är på besök.

Usch och fy. Redbyll & vodka ger otrevliga dagen efter upplevelser ála Ulrik upprepade gånger.
:3freak

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...