Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok, men då borde man ju kunna tolka det som "ännu billigare vid utdragen historia så jag blir av med skiten nån gång"nubelius skrev:Kanske billigare vid snabb affär???

Jidetoft skrev:PoK = Puss och Kram???![]()
Bingo skrev:Vad betyder det?
Casca skrev:Jag ska ju definitivt inte lägga handpenning på något mavve säljer
Men som sagt B.V.S.A är ett utmärkt lockbete om man vill bli av med nåt snabb även om det inte är direkt billigt![]()
Casca skrev:Jag lovar stanna nästa gång jag ser ditt tjänstefordon
vittsjö-bjärnum däromkring är inte ditt område för i så fall missade du en runda igår
//J
Ok, tack fö en utförlig förklaring. Men det där med snöskotergrejjen fattar jag inte riktigt. Menar du att de snor folks "handpenning"?maverick_750rr skrev:...Sätt ut en annons på en tex. snöskoter som du inte har och sätt ett billigt pris som fan på den. Det kommer ringa folk från hela sverige och vill sätta in handpenning för att säkra köpet. När du fått pengarna säger du att den är såld till nån annan som hade pengar i handen. Han kan då ringa konsumentkontakt eller anmäla dig, du går fri.
Fast han kan vara medlem i Hells Angels med![]()
750RR
maverick_750rr skrev:NÄR FÅR JAG ÅKA I BIN BMW 750????????
Bingo skrev:Ok, tack fö en utförlig förklaring. Men det där med snöskotergrejjen fattar jag inte riktigt. Menar du att de snor folks "handpenning"?
Edit: på tal om att prova bilar. Du kan få prova att TVÄTTA HÖGER BAKRUTA PÅ INSIDAN på frugans bil om du vill.![]()
![]()
![]()
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA