B.V.S.A i annonser

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Vad betyder det?

Re: .

nubelius skrev:
Kanske billigare vid snabb affär???
Ok, men då borde man ju kunna tolka det som "ännu billigare vid utdragen historia så jag blir av med skiten nån gång" :crash

Inte bara kanske utan det är "billigare vid snabb affär"!

Hmmmmm, undrar vad som blir billigare och hur många km/ h konsum här uppe måste göra för att tidigare nämnda tingest skall sjunka i pris? :3freak

Bingo skrev:
Vad betyder det?

Det uttrycket sätter du efter din annons för att locka fler köpare. Jag har sålt många bilar och oftast sätter jag nårra tusenlappar mer än dess egentliga värde. Kommer det en kille som ringer o kollar o bestämmer sig för att köpa OCH dessutom påpekar att det stod BVSA i annonsen kan jag sänka priset en tusenlapp eller 2 utan att det svider :tummenupp

Så funkar det.

ELLER: Vid snabb affär 10.000kr, annars 13.000kr kan betyda att de fjantarna som lägger handpenning och sånt trams och inte har pengar får betala 13.000kr om de vill ha bilen till nästa löning. Vill de ha den idag kostar den 10.000kr.
Finns många tokar där ute.

Sätt ut en annons på en tex. snöskoter som du inte har och sätt ett billigt pris som fan på den. Det kommer ringa folk från hela sverige och vill sätta in handpenning för att säkra köpet. När du fått pengarna säger du att den är såld till nån annan som hade pengar i handen. Han kan då ringa konsumentkontakt eller anmäla dig, du går fri.
Fast han kan vara medlem i Hells Angels med :crash

750RR

Jag ska ju definitivt inte lägga handpenning på något mavve säljer ;)

Men som sagt B.V.S.A är ett utmärkt lockbete om man vill bli av med nåt snabb även om det inte är direkt billigt :D

Casca skrev:
Jag ska ju definitivt inte lägga handpenning på något mavve säljer ;)

Men som sagt B.V.S.A är ett utmärkt lockbete om man vill bli av med nåt snabb även om det inte är direkt billigt :D

NÄR FÅR JAG ÅKA I BIN BMW 750????????

Jag lovar stanna nästa gång jag ser ditt tjänstefordon ;)
vittsjö-bjärnum däromkring är inte ditt område för i så fall missade du en runda igår :)

//J

Casca skrev:
Jag lovar stanna nästa gång jag ser ditt tjänstefordon ;)
vittsjö-bjärnum däromkring är inte ditt område för i så fall missade du en runda igår :)

//J

Jag kör kanske förbi där på lördag redan :) Lust o testa din 750 med tolv cylindrar mot en riktig M5 fast modifierad till endast fyra cylindrar? Du kan få försprång :cool:

750RR

Re: Re: B.V.S.A i annonser

maverick_750rr skrev:
...Sätt ut en annons på en tex. snöskoter som du inte har och sätt ett billigt pris som fan på den. Det kommer ringa folk från hela sverige och vill sätta in handpenning för att säkra köpet. När du fått pengarna säger du att den är såld till nån annan som hade pengar i handen. Han kan då ringa konsumentkontakt eller anmäla dig, du går fri.
Fast han kan vara medlem i Hells Angels med :crash

750RR
Ok, tack fö en utförlig förklaring. Men det där med snöskotergrejjen fattar jag inte riktigt. Menar du att de snor folks "handpenning"?

Edit: på tal om att prova bilar. Du kan få prova att TVÄTTA HÖGER BAKRUTA PÅ INSIDAN på frugans bil om du vill. :D :D :D

Last edited:
Re: Re: Re: B.V.S.A i annonser

Bingo skrev:
Ok, tack fö en utförlig förklaring. Men det där med snöskotergrejjen fattar jag inte riktigt. Menar du att de snor folks "handpenning"?

Edit: på tal om att prova bilar. Du kan få prova att TVÄTTA HÖGER BAKRUTA PÅ INSIDAN på frugans bil om du vill. :D :D :D

Javisst sankt Ive... jag kommer på lördag o tvättar din frus bil. Hon skulle nog uppskatta mig i bara jeans o sandaler plaskblöt hårt jobbandes :tummenupp

Folk snor andras handpenning ja. Inte jag. :fakta

750RR

Nyheter
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800