Börjar ta form...

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Här kommer lite bilder på hur mitt bygge går..

kommentera gärna..

mvh robban

Bifogat

• bbbjpg.jpg
    bbbjpg.jpg
    85 KB · Visningar: 287
  • bbb1.jpg
    bbb1.jpg
    73.3 KB · Visningar: 279
  • bbbb.jpg
    bbbb.jpg
    78.2 KB · Visningar: 280
  • bbbc.jpg
    bbbc.jpg
    86.1 KB · Visningar: 462
  • bbbd.jpg
    bbbd.jpg
    89 KB · Visningar: 452
  • bbbe.jpg
    bbbe.jpg
    75.8 KB · Visningar: 297
två eftersläntare...

nåå.. vad tycker ni?

mvh robban

Bifogat

• bbbg.jpg
    bbbg.jpg
    74.9 KB · Visningar: 217
  • bbfjpg.jpg
    bbfjpg.jpg
    92.4 KB · Visningar: 502
knappast en sporthoj... men va fan, i ditt fall gör jag ett undantag. Snyggt jobbat :tummenupp

Blir det turbo eller är jag blind?

mini-knutten skrev:
knappast en sporthoj... men va fan, i ditt fall gör jag ett undantag. Snyggt jobbat :tummenupp

Blir det turbo eller är jag blind?

nepp.. ingen sporthoj.. dock går sägnen att det är en "förklädd sporthoj" :rofl

nepp.. det finns ingen turbo.... än.. :död

mvh robban

Fräst ! mycket bra o snyggt när det inte är så mycket krom !!!

skitsnyggt, inte funderat på att byta ut lampan? hade sett nice ut med nånsorrts minimalistiskt projektorlyse trorjag? :)

sjukligt fet! :yoparty
finns iallafall några här med gildare, även fast din e mot det sportigare hållet.
har alltid gillat warrior, rock on!

jag tycker det ser ut som pulverlack kan det va det och i så hal hur fan har ni fått det så bra med det röda

westerbrand skrev:
jag tycker det ser ut som pulverlack kan det va det och i så hal hur fan har ni fått det så bra med det röda

tackar.. det är dock inte pulverlackat.. även om det kanske hade vart det bästa.. men men.. bra blev det iaf..

mvh robban

Helt sjukt sjysst jobb!
Diggar allt men har 2 åsikter; håller med om framlyktan, dra på en liiiten lykta, så blir det fint. Sen funderar jag över den långa stänkskärmen bak... döda mig inte, men kanske bode kortas?!

Som sagt...
original VS. nya : 2-10 :tummenupp

Totte skrev:
Helt sjukt sjysst jobb!
Diggar allt men har 2 åsikter; håller med om framlyktan, dra på en liiiten lykta, så blir det fint. Sen funderar jag över den långa stänkskärmen bak... döda mig inte, men kanske bode kortas?!

Som sagt...
original VS. nya : 2-10 :tummenupp

tackar.. tackar även för dina åsikter.... bakskärmen skall kostas ca 3"... men detta blir inte förrän nästa vinter.. den är liiite för lång.. men orkar inte med mera jobb på denna nu.. så nu väntar jag på våren.. några småjusteringar till bara.. sen framlampan så blir det orginal som gäller.. så det sitter fästen i den till varvräknaren.. går säkert att ordna nått.. men inte som jag orkar med nu heller..

och nej.. jag kommer inte döda dej.. :pannkyss :)

robb skrev:
tackar.. tackar även för dina åsikter.... bakskärmen skall kostas ca 3"... men detta blir inte förrän nästa vinter.. den är liiite för lång.. men orkar inte med mera jobb på denna nu.. så nu väntar jag på våren.. några småjusteringar till bara.. sen framlampan så blir det orginal som gäller.. så det sitter fästen i den till varvräknaren.. går säkert att ordna nått.. men inte som jag orkar med nu heller..

och nej.. jag kommer inte döda dej.. :pannkyss :)

Haha!
Snält! :hihi
Som sagt, snyggt bygge!
Kul att någon vågar lägga upp "ickesporthojsbyggebilder"

Vi vill se fler bilder sen är den är helt klar!

Skitnice! :)
Men håller med om bakdelen.. kanske tillochmed skulle få ditt en bakdel från en zx6rr eller nånting, lite lätt custom sådär.. :rolleyes:

Bifogat

• custom s.jpg
    custom s.jpg
    112.6 KB · Visningar: 282
Totte skrev:
Haha!
Snält! :hihi
Som sagt, snyggt bygge!
Kul att någon vågar lägga upp "ickesporthojsbyggebilder"

Vi vill se fler bilder sen är den är helt klar!

självklar så måset man ju matcha sporthojarna lite.. alla byggen ser nästan lika ut.. detta är lite mera ovanligt tror ja.. hehe..

bilder kommer upp efter hand.. lägger dom här oxå.. så håll koll på tråden bara.. det som är tråkigt är att jag ska till chamonix o åka bräda i 10 dagar snart så då kommer byggat att stå still.. lite tråkigt.. men gött att mana ha o göra när man kommer hem oxå.. :)

Axl45 skrev:
:tummenupp upp med en liten film så man får höra hur den låter också :)

självklart kommer filmer oxå.. dock inte så bra att starta nu kanske... ljuddämparn är nog det sista som åker på tyvärr.. även fast den inte dämpar särskilt mycket.. :hihi

mvh orbba

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back