Börjar ta form...

robb skrev:
Här kommer lite bilder på hur mitt bygge går..

kommentera gärna..

mvh robban

Yeay! Sportcafécustom! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

När sådana drömmar jag också. Lär väl bli någon kitbike i framtiden till att börja med. Tack för inspirationen. Men liiite fetare tank. Typ fatbob-stuk.

/e

tuppjuck skrev:
Yeay! Sportcafécustom! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

När sådana drömmar jag också. Lär väl bli någon kitbike i framtiden till att börja med. Tack för inspirationen. Men liiite fetare tank. Typ fatbob-stuk.

/e

tackar.. neej.. inte fetare tank.. och absolut inte fatboytank.. du vet att fatboy är en HD va? :rofl :D

RSV_R skrev:
As läckert robb!! :)

tackar.. :)

Även om det inte är en sporhoj så tycker jag den ser fet ut:=) Jävla fint bygge.

Snyggt!!

Jävligt snyggt, såg när Performance machine byggde en jävligt fet båge på Discovery, tänkte dela med mig av den, jävligt shysst stil, din va riktigt najs / Jocke

Bifogat

• 1024_stomper_02.jpg
    1024_stomper_02.jpg
    124.7 KB · Visningar: 222
Smallstone skrev:
Jävligt snyggt, såg när Performance machine byggde en jävligt fet båge på Discovery, tänkte dela med mig av den, jävligt shysst stil, din va riktigt najs / Jocke

jag såg oxå när han byggde den.. lite småtuff.. men ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt min kommer bli grymmare... den som lever får se... :yoparty

tackar btw...
mvh robban

Nu har däcken kommit på oxå.. 210*50*17 bak och 130*60*18 fram...

nåå vad tycker ni?`

mvh robb

Bifogat

• hjul...jpg
    hjul...jpg
    96.7 KB · Visningar: 167
  • hjul 2.jpg
    hjul 2.jpg
    85.1 KB · Visningar: 94
  • hjul 3.jpg
    hjul 3.jpg
    94.9 KB · Visningar: 91
  • hjul 4.jpg
    hjul 4.jpg
    83 KB · Visningar: 114
  • hjul 5.jpg
    hjul 5.jpg
    92.8 KB · Visningar: 162
robb skrev:
Nu har däcken kommit på oxå.. 210*50*17 bak och 130*60*18 fram...

nåå vad tycker ni?`

mvh robb

Hyffsat "clean" du!! :tummenupp
Ang bakstänkan så tycker jag inte den är så där farligt lång nu när man ser en helhet...Nice

Mycket gamla fästen o plotter på ramen, kapa bort för ett cleanare utseende, eller ska den kunna byggas tillbaka till orginal?

Chronic skrev:
Mycket gamla fästen o plotter på ramen, kapa bort för ett cleanare utseende, eller ska den kunna byggas tillbaka till orginal?

tja.. skärmen ska kapas.. dock inte förrrän nästa vinter... orginal?? vad är det??? :tungan

vad menar du med gamla fäster o plotter på ramen.. försöker förstå vad du menar med hajar inte riktigt..

mvh robban

ta dig ner till varberg när det e fint väder så buskör vi lite o lägger lakritsar vid fästningen =)! Hade vart kul...! Jocke :banana

Smallstone skrev:
2172407 ta dig ner till varberg när det e fint väder så buskör vi lite o lägger lakritsar vid fästningen =)! Hade vart kul...! Jocke :banana

Tja!

morsan har stuga i Espevik så kommer antagligen vara i varberg endel oxå... om du ser mig är det bara komma fram o tjöta...du känner nog igen hojen.. :tummenupp

mvh robban

Här kommer två bilder när hojen är klar.. Står i hallen hemma i lägenheten... orkade inte köra den till garaget.. sen började det regna oxå.. men men... fungerar ju detta oxå.. :)

mvh robban

Bifogat

• PICT047900.jpg
    PICT047900.jpg
    84.9 KB · Visningar: 51
  • PICT048400.jpg
    PICT048400.jpg
    93.9 KB · Visningar: 54
*/ ?>
Back