Börjar ta form...

robb skrev:
Här kommer lite bilder på hur mitt bygge går..

kommentera gärna..

mvh robban

Yeay! Sportcafécustom! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

När sådana drömmar jag också. Lär väl bli någon kitbike i framtiden till att börja med. Tack för inspirationen. Men liiite fetare tank. Typ fatbob-stuk.

/e

tuppjuck skrev:
Yeay! Sportcafécustom! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

När sådana drömmar jag också. Lär väl bli någon kitbike i framtiden till att börja med. Tack för inspirationen. Men liiite fetare tank. Typ fatbob-stuk.

/e

tackar.. neej.. inte fetare tank.. och absolut inte fatboytank.. du vet att fatboy är en HD va? :rofl :D

RSV_R skrev:
As läckert robb!! :)

tackar.. :)

Även om det inte är en sporhoj så tycker jag den ser fet ut:=) Jävla fint bygge.

Snyggt!!

Jävligt snyggt, såg när Performance machine byggde en jävligt fet båge på Discovery, tänkte dela med mig av den, jävligt shysst stil, din va riktigt najs / Jocke

Bifogat

• 1024_stomper_02.jpg
    1024_stomper_02.jpg
    124.7 KB · Visningar: 222
Smallstone skrev:
Jävligt snyggt, såg när Performance machine byggde en jävligt fet båge på Discovery, tänkte dela med mig av den, jävligt shysst stil, din va riktigt najs / Jocke

jag såg oxå när han byggde den.. lite småtuff.. men ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt min kommer bli grymmare... den som lever får se... :yoparty

tackar btw...
mvh robban

Nu har däcken kommit på oxå.. 210*50*17 bak och 130*60*18 fram...

nåå vad tycker ni?`

mvh robb

Bifogat

• hjul...jpg
    hjul...jpg
    96.7 KB · Visningar: 167
  • hjul 2.jpg
    hjul 2.jpg
    85.1 KB · Visningar: 94
  • hjul 3.jpg
    hjul 3.jpg
    94.9 KB · Visningar: 91
  • hjul 4.jpg
    hjul 4.jpg
    83 KB · Visningar: 114
  • hjul 5.jpg
    hjul 5.jpg
    92.8 KB · Visningar: 162
robb skrev:
Nu har däcken kommit på oxå.. 210*50*17 bak och 130*60*18 fram...

nåå vad tycker ni?`

mvh robb

Hyffsat "clean" du!! :tummenupp
Ang bakstänkan så tycker jag inte den är så där farligt lång nu när man ser en helhet...Nice

Mycket gamla fästen o plotter på ramen, kapa bort för ett cleanare utseende, eller ska den kunna byggas tillbaka till orginal?

Chronic skrev:
Mycket gamla fästen o plotter på ramen, kapa bort för ett cleanare utseende, eller ska den kunna byggas tillbaka till orginal?

tja.. skärmen ska kapas.. dock inte förrrän nästa vinter... orginal?? vad är det??? :tungan

vad menar du med gamla fäster o plotter på ramen.. försöker förstå vad du menar med hajar inte riktigt..

mvh robban

ta dig ner till varberg när det e fint väder så buskör vi lite o lägger lakritsar vid fästningen =)! Hade vart kul...! Jocke :banana

Smallstone skrev:
2172407 ta dig ner till varberg när det e fint väder så buskör vi lite o lägger lakritsar vid fästningen =)! Hade vart kul...! Jocke :banana

Tja!

morsan har stuga i Espevik så kommer antagligen vara i varberg endel oxå... om du ser mig är det bara komma fram o tjöta...du känner nog igen hojen.. :tummenupp

mvh robban

Här kommer två bilder när hojen är klar.. Står i hallen hemma i lägenheten... orkade inte köra den till garaget.. sen började det regna oxå.. men men... fungerar ju detta oxå.. :)

mvh robban

Bifogat

• PICT047900.jpg
    PICT047900.jpg
    84.9 KB · Visningar: 51
  • PICT048400.jpg
    PICT048400.jpg
    93.9 KB · Visningar: 54
Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back