Börjar kanske bli lite tjatigt...

Nisse Järnet skrev:
Under den tiden jag ägde hans moped gick den hur fint som helst! Inget krångel nån gång! Men nu....;)

Gullungen hade satt i trotteln fel så den stog på maxgas hela tiden :)

Nisse Järnet skrev:
Under den tiden jag ägde hans moped gick den hur fint som helst! Inget krångel nån gång! Men nu....;)
Kan bero på att du har dina grejer precis innan dom ska rasa, sen säljer du skiten illa kvickt :7peta

I helvete heller att det blir tjatigt med såna här trådar! Man kommer själv ihåg när man körde upp, man ville berätta det för alla! Sen påminner det om sin egen dag och uppkörning, lyckan var total!

Grattis som fan och ta det lugnt!

Hagster skrev:
I helvete heller att det blir tjatigt med såna här trådar! Man kommer själv ihåg när man körde upp, man ville berätta det för alla! Sen påminner det om sin egen dag och uppkörning, lyckan var total!

Nu låter du som en gammal gubbe Hagster.

Hagster skrev:

Haha, du var den av alla jag minst skulle tro var förstående... skönt att få en annan bild av dig än den jag hade tidigare :tummenupp O tack för grattulationen :hej :D

Out_Spinner skrev:
Nu låter du som en gammal gubbe Hagster.

Är jag inte de då? :hej

Spiken skrev:
Haha, du var den av alla jag minst skulle tro var förstående... skönt att få en annan bild av dig än den jag hade tidigare :tummenupp O tack för grattulationen :hej :D

Hehe, äsch då, gillar att driva med folk bara. :crash

Värna om kortet nu, vi stackare som tog i år har ju 5 års prövotid. Suger enorm purjo!

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back