Börjar kanske bli lite tjatigt...

Nisse Järnet skrev:
Under den tiden jag ägde hans moped gick den hur fint som helst! Inget krångel nån gång! Men nu....;)

Gullungen hade satt i trotteln fel så den stog på maxgas hela tiden :)

Nisse Järnet skrev:
Under den tiden jag ägde hans moped gick den hur fint som helst! Inget krångel nån gång! Men nu....;)
Kan bero på att du har dina grejer precis innan dom ska rasa, sen säljer du skiten illa kvickt :7peta

I helvete heller att det blir tjatigt med såna här trådar! Man kommer själv ihåg när man körde upp, man ville berätta det för alla! Sen påminner det om sin egen dag och uppkörning, lyckan var total!

Grattis som fan och ta det lugnt!

Hagster skrev:
I helvete heller att det blir tjatigt med såna här trådar! Man kommer själv ihåg när man körde upp, man ville berätta det för alla! Sen påminner det om sin egen dag och uppkörning, lyckan var total!

Nu låter du som en gammal gubbe Hagster.

Hagster skrev:

Haha, du var den av alla jag minst skulle tro var förstående... skönt att få en annan bild av dig än den jag hade tidigare :tummenupp O tack för grattulationen :hej :D

Out_Spinner skrev:
Nu låter du som en gammal gubbe Hagster.

Är jag inte de då? :hej

Spiken skrev:
Haha, du var den av alla jag minst skulle tro var förstående... skönt att få en annan bild av dig än den jag hade tidigare :tummenupp O tack för grattulationen :hej :D

Hehe, äsch då, gillar att driva med folk bara. :crash

Värna om kortet nu, vi stackare som tog i år har ju 5 års prövotid. Suger enorm purjo!

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back