Chris Ash
Kapten Gars
Vilken är bäst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Vilken är bäst?
honkiie skrev:Nirvana - unplugged
Grunge kan väl lätt falla under hårdrock, iofs så är den ju dessutom unplugged så det kanske inte räknas? Tänkte inte så långt iallafall, när nån säger bästa skiva och live i samma mening så tänker man ju genast på den.TurboJugend skrev:Nirvana - Unplugged är världens bästa skiva alla kategorier. Fast det är ju inte hårdrock.
honkiie skrev:Grunge kan väl lätt falla under hårdrock, iofs så är den ju dessutom unplugged så det kanske inte räknas? Tänkte inte så långt iallafall, när nån säger bästa skiva och live i samma mening så tänker man ju genast på den.
Empa skrev:Ingen platta men live konserten Live in concert 72/73 med Deep Purple går ofta i DVDn, även kallad Scandinavian Nights när den släpptes på VHS. Inspelad på KB i Köpenhamn.

Jo jag tänkte inte riktigt hårdrock när jag skrev inlägget, tänkte mest rock i allmänhet när jag skrev det. Hursomhelst så är det bra skivor.Chris Ash skrev:Nirvana räknas, med lite god vilja gör Ramones det också, har väl lika mycket gemensamt med rock'n'roll som punk egentligen.
Dr.Bike skrev:Dessutom kan ju DP spela alla typer av musik, och avancerat. Att ha med ex.vis Iron Maiden, som liksom AC/DC bara gör tre-ackordslåtar är om inte ett hån mot musikalitet, iaf inte i samma division som de grupper som har BÅDE känsla och teknik.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |