Bästa sånginsatsen genom tiderna!

det här var hemskt...håller på och återhämntar mig...

tänk dom på en fest :fyllisar :fyllisar

d1ce skrev:

Menade mest på det sättet att om dom hade letet efter dom sämsta sångarna i världen så hade dom inte lyckats så bra. Han med Geuvaratröjan va sämst. Jag skulle kunnat fixa 10 pers som gjort det 10grr sämre :D, dock inte fullt så fula men.

:rofl :rofl :rofl Fy faaaan !!! Kan inte göra annat än att hålla med föregående talare, allihopa !!!! Förutom att nån av dem skulle låtit bra då...
Ja, vitskjortan regerar !!!! :yoparty
Hoppas verkligen för deras skull att d här var ett skämt. :D

Men njaååå... man vill ju se slutet o reaktionerna på publiken!!

Eller har jag fått ner nån cp-verision?

landen skrev:
Menade mest på det sättet att om dom hade letet efter dom sämsta sångarna i världen så hade dom inte lyckats så bra. Han med Geuvaratröjan va sämst. Jag skulle kunnat fixa 10 pers som gjort det 10grr sämre :D, dock inte fullt så fula men.

Det finns alltid sämre varianter, tyckte de hade lyckats ganska bra med den här samlingen, undrar hur mycke de fick för att ställa upp?! :D

d1ce skrev:
Det finns alltid sämre varianter, tyckte de hade lyckats ganska bra med den här samlingen, undrar hur mycke de fick för att ställa upp?! :D

Jag tror det räckte med att en mutad sångpedagog intalade dom alla att dom var bra helt enkelt ;)

De kommer ju från Amarican Idols... troligen nån "the worst of" special... inte omöjligt att de skulle få uppträda där... de e ju lite AI yra over there.. sen vill de väl ha uppmärksammhet såå....

Underhållning e det iaf :D :rofl

Verkar vara från den holländska uttagningen till "pop idol" (som Sverige inte har...ännu). :yoparty

kajlyl skrev:
De kommer ju från Amarican Idols... troligen nån "the worst of" special... inte omöjligt att de skulle få uppträda där... de e ju lite AI yra over there.. sen vill de väl ha uppmärksammhet såå....

Underhållning e det iaf :D :rofl

Från Holland, inte USA. Lyssna på tugget. :tungan

Nämen, för fan.... lägg av nu, inga fler sånna där nu bara... jag håller ju på dör! Ärligt!! :D :D :D :D :lol :lol :lol

McB skrev:
Har Finland bara en färja? :va

ja det vet du väll....där av alla båtflyktingar :D :D :D ( förlåt cbjorkman)

Ok jag ger mig, har nu kommit fram till att alla suger utom han i solbrillorna som sjunger fjärde från början (han sjunger bara ganska dåligt). Killen som dansar är grymmast och han i Geuvara tröjan borde bli komiker.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...