Bästa sånginsatsen genom tiderna!

det här var hemskt...håller på och återhämntar mig...

tänk dom på en fest :fyllisar :fyllisar

d1ce skrev:

Menade mest på det sättet att om dom hade letet efter dom sämsta sångarna i världen så hade dom inte lyckats så bra. Han med Geuvaratröjan va sämst. Jag skulle kunnat fixa 10 pers som gjort det 10grr sämre :D, dock inte fullt så fula men.

:rofl :rofl :rofl Fy faaaan !!! Kan inte göra annat än att hålla med föregående talare, allihopa !!!! Förutom att nån av dem skulle låtit bra då...
Ja, vitskjortan regerar !!!! :yoparty
Hoppas verkligen för deras skull att d här var ett skämt. :D

Men njaååå... man vill ju se slutet o reaktionerna på publiken!!

Eller har jag fått ner nån cp-verision?

landen skrev:
Menade mest på det sättet att om dom hade letet efter dom sämsta sångarna i världen så hade dom inte lyckats så bra. Han med Geuvaratröjan va sämst. Jag skulle kunnat fixa 10 pers som gjort det 10grr sämre :D, dock inte fullt så fula men.

Det finns alltid sämre varianter, tyckte de hade lyckats ganska bra med den här samlingen, undrar hur mycke de fick för att ställa upp?! :D

d1ce skrev:
Det finns alltid sämre varianter, tyckte de hade lyckats ganska bra med den här samlingen, undrar hur mycke de fick för att ställa upp?! :D

Jag tror det räckte med att en mutad sångpedagog intalade dom alla att dom var bra helt enkelt ;)

De kommer ju från Amarican Idols... troligen nån "the worst of" special... inte omöjligt att de skulle få uppträda där... de e ju lite AI yra over there.. sen vill de väl ha uppmärksammhet såå....

Underhållning e det iaf :D :rofl

Verkar vara från den holländska uttagningen till "pop idol" (som Sverige inte har...ännu). :yoparty

kajlyl skrev:
De kommer ju från Amarican Idols... troligen nån "the worst of" special... inte omöjligt att de skulle få uppträda där... de e ju lite AI yra over there.. sen vill de väl ha uppmärksammhet såå....

Underhållning e det iaf :D :rofl

Från Holland, inte USA. Lyssna på tugget. :tungan

Nämen, för fan.... lägg av nu, inga fler sånna där nu bara... jag håller ju på dör! Ärligt!! :D :D :D :D :lol :lol :lol

McB skrev:
Har Finland bara en färja? :va

ja det vet du väll....där av alla båtflyktingar :D :D :D ( förlåt cbjorkman)

Ok jag ger mig, har nu kommit fram till att alla suger utom han i solbrillorna som sjunger fjärde från början (han sjunger bara ganska dåligt). Killen som dansar är grymmast och han i Geuvara tröjan borde bli komiker.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti