blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag håller med MOHAHAHAHAhahaMr. President skrev:Det där var tamejfaan bland det roligaste jag sett. Dom verkar iallafall stolta över sitt framförande![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag håller med MOHAHAHAHAhahaMr. President skrev:Det där var tamejfaan bland det roligaste jag sett. Dom verkar iallafall stolta över sitt framförande![]()

Ugluk skrev:Joo.. allihop var faktiskt värdelösa. Jag misstänker att de valdes ut just därför..![]()
McB skrev:http://media.rtl.nl/web/components/...ag_simply_the_best.avi.MiMedia_WM_364K_V8.wmv
Jag dog av skratt. Ärligt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

obruT skrev:det här var hemskt...håller på och återhämntar mig...
tänk dom på en fest![]()
![]()
d1ce skrev:vem var bra?![]()
Fy faaaan !!! Kan inte göra annat än att hålla med föregående talare, allihopa !!!! Förutom att nån av dem skulle låtit bra då...
landen skrev:Menade mest på det sättet att om dom hade letet efter dom sämsta sångarna i världen så hade dom inte lyckats så bra. Han med Geuvaratröjan va sämst. Jag skulle kunnat fixa 10 pers som gjort det 10grr sämre, dock inte fullt så fula men.
d1ce skrev:Det finns alltid sämre varianter, tyckte de hade lyckats ganska bra med den här samlingen, undrar hur mycke de fick för att ställa upp?!![]()

obruT skrev:f*n det har jag ju varit med om..(säger bara FINLANDS FÄRJA)

obruT skrev:f*n det har jag ju varit med om..(säger bara FINLANDS FÄRJA)

kajlyl skrev:De kommer ju från Amarican Idols... troligen nån "the worst of" special... inte omöjligt att de skulle få uppträda där... de e ju lite AI yra over there.. sen vill de väl ha uppmärksammhet såå....
Underhållning e det iaf![]()
![]()

|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |
|
Vi provkör Indian Chief Vintage