lasse kongo
Ny medlem
zykl0n skrev:2698610Vanilla Coke!![]()
fy fan det måste vara det äkligaste som tillverkats någonsin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zykl0n skrev:2698610Vanilla Coke!![]()
Ah perfekt, ska åka förbi Willys!Milla skrev:2698310Finns på Willys och Hemköp!![]()
Nursey skrev:2698577ja jag kommer att dö i förtid av alla light drycker :/

för oss som kommer ihåg denHomo skrev:2698691och inte bara det, dina barn kommer antagligen bli efterblivna eller på nåt sätt onormala/vanskapta pga av att aspartamet i dryckerna bryts ner till bla formaldehyd vid 37°C och orsakar irreparabla skador på ditt dna, skadorna accumuleras dessutom, typ..
INNAN lightprodukterna påverkat När det gälelr Cola är det så klart Coca Cola.Dee_cati skrev:2697686Du kan ju inte skriva julmust eller cola bara juh! Ungefär som att säga "jag gillar att knulla", men inte beskriva vilket kön du gillar att kopulera med!
Julmust är gott om det är ap-arnes och den från bergslagskällan...
Cola är bara gott om det är Coca-cola.
Jag trodde det handlade om den godaste läsken och inte den mest mångsidiga. När jag dricker läsk dricker jag läsk. Vill jag ha sprit blandar jag med det bästa för den spritsorten.Homo skrev:2697717kan du nämna en spritsort som julmust(du får välja fabrikat) funkar bättre till än krusbärscider??
dessutom är krusbärscider grön, bara en sån grej gör det till ett bra mycket bättre groggvirke än nån annan läsk (förrutom "blå hallon" som är blå och är snäppet flashigare enligt mej, men smaken är blahaj)
edit: sen en annan grej tycker du påskmust är bättre än julmust??

GuW skrev:2700234Fan, jag blir tårögd...
Trocadero har alltså fler anhängare än mig?
De e så vackert...
Ullis skrev:2700243Japp, de är för att du är från norr.....liksom jag.
Bodde i småland i början av 90-talet. De visste inte vad varken Portelle, Trocca eller ostkrokar var. Jag höll på att gå under.
BTW - efter viss förklaring kom det fram att de hade OSTBÅGAR iaf![]()
Det är nog en kombination av båda, som leder till "vi tar inte ner några pallar med trockadero hit, det är bara nerflyttade norrlänningar som dricker det ändå"Hmm.. Menar du att de inte har haft samma läsk i södra sverige som vi haft? Eller har de inte "slagit" lika hårt där nere?
Hmm.. Menar du att de inte har haft samma läsk i södra sverige som vi haft? Eller har de inte "slagit" lika hårt där nere?
Trocadero och ostkrokar är ju livets goda, går inte att leva utan, tur att jag har båda delarna hemma...
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |