bästa läsken..

är krusbärscider den absolut bästa och mest mångsidiga drycken

• Antal röstningar
    0
Nursey skrev:
2698577 ja jag kommer att dö i förtid av alla light drycker :/

och inte bara det, dina barn kommer antagligen bli efterblivna eller på nåt sätt onormala/vanskapta pga av att aspartamet i dryckerna bryts ner till bla formaldehyd vid 37°C och orsakar irreparabla skador på ditt dna, skadorna accumuleras dessutom, typ..

Rockadero is the shizzle:yoparty

dEn som sejer nått anat får smakca tjetting!!!!!!!!oneoneelva:mad: :machinegu :machinegu

Edith Larsson: Om ni vill smaka nåt som är så sött att rövskägget krullar sig så åk till Norge och köp lite julebrus. Garanterad sockerchock utlovas:tungan

Last edited:
Homo skrev:
2698691 och inte bara det, dina barn kommer antagligen bli efterblivna eller på nåt sätt onormala/vanskapta pga av att aspartamet i dryckerna bryts ner till bla formaldehyd vid 37°C och orsakar irreparabla skador på ditt dna, skadorna accumuleras dessutom, typ..

Du, om jag får barn så finns redan risken att dom får mitt IQ :gnissla INNAN lightprodukterna påverkat :P

Dee_cati skrev:
2697686 Du kan ju inte skriva julmust eller cola bara juh! Ungefär som att säga "jag gillar att knulla", men inte beskriva vilket kön du gillar att kopulera med!
Julmust är gott om det är ap-arnes och den från bergslagskällan...
Cola är bara gott om det är Coca-cola.
När det gälelr Cola är det så klart Coca Cola.
När det gäller julmust är det Apotekarnes eller Bjäre som jag diggar.

Homo skrev:
2697717 kan du nämna en spritsort som julmust :) (du får välja fabrikat) funkar bättre till än krusbärscider??

dessutom är krusbärscider grön, bara en sån grej gör det till ett bra mycket bättre groggvirke än nån annan läsk (förrutom "blå hallon" som är blå och är snäppet flashigare enligt mej, men smaken är blahaj)

edit: sen en annan grej tycker du påskmust är bättre än julmust??
Jag trodde det handlade om den godaste läsken och inte den mest mångsidiga. När jag dricker läsk dricker jag läsk. Vill jag ha sprit blandar jag med det bästa för den spritsorten.
Påskmust är komersiellt trams. Must dricks vid jul och endast vid jul.

Last edited:
Dricker inte cider. För sött & går inte ens att bli berusad på innan man spyr.

Ska de va läskeblask, då ska de va Trocca, Portello & Coca Cola. Den sistnämnda helst i glasflaska. :tummenupp

Fan, jag blir tårögd...

Trocadero har alltså fler anhängare än mig?
De e så vackert...

GuW skrev:
2700234 Fan, jag blir tårögd...

Trocadero har alltså fler anhängare än mig?
De e så vackert...

Japp, de är för att du är från norr.....liksom jag.

Bodde i småland i början av 90-talet. De visste inte vad varken Portelle, Trocca eller ostkrokar var. Jag höll på att gå under.

BTW - efter viss förklaring kom det fram att de hade OSTBÅGAR iaf :D

Ullis skrev:
2700243 Japp, de är för att du är från norr.....liksom jag.

Bodde i småland i början av 90-talet. De visste inte vad varken Portelle, Trocca eller ostkrokar var. Jag höll på att gå under.

BTW - efter viss förklaring kom det fram att de hade OSTBÅGAR iaf :D

Hmm.. Menar du att de inte har haft samma läsk i södra sverige som vi haft? Eller har de inte "slagit" lika hårt där nere?

Hmm.. Menar du att de inte har haft samma läsk i södra sverige som vi haft? Eller har de inte "slagit" lika hårt där nere?
Det är nog en kombination av båda, som leder till "vi tar inte ner några pallar med trockadero hit, det är bara nerflyttade norrlänningar som dricker det ändå"

Trocadero och ostkrokar är ju livets goda, går inte att leva utan, tur att jag har båda delarna hemma...

Alldeles riktigt. De hade det inte där nere alls, idag vet jag inte hur det ligger till.
Efter några år utan Trocca, flyttade jag upp till Glada Hudik. Då hade de precis börjat ta in Trocca på 1½ liters flarrer. Jag köpte en hel kartong :)

Last edited:
Alltså den pizzeria i ö-vik som inte har trocadero får inte sälja nån pizza, så jävla klockrent med trocca och pizza.
Portello får man avnjuta ibland men den finns inte överallt.

Dr.Pepper inhandlas då man bara är ute och glider eller ska hälsa på nån polare.

Edit: Asså snuskigaste drickan på länge var något polarn köpte på coop häromdan "party soda" som den så läckert hette. fyfan så vidrig...

Nån som kommer ihåg Fantomenläsken ?

Trocadero. :fakta

Fast det blir mest att jag dricker olika typer av Cola. Utom vid jul då det är julmust som gäller.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back