Har en saab 9000 90a som jag e sugen på att sälja. Den är ganksa fräsh, men den för "otur" med sig.
Skyll inte på bilen säjer ni. Jo det gör jag. Varje gång jag får bra lön eller något liknande, kanske var 3e månad, händer det NÅTT!
Först i somras när alla sommarjobb-pengarna kom: generatorn pajjade!
I höstas när jag hade tokjobbat hemma i småland o fick kanonlön: bilen blev snodd i lite fördärvad.
Senaste löningen: bilen vill inte växla, troligen fel på bussningar i kopplingen o mellan växellådan.
Visst, bilar går sönder, men tillomed kompisar har sagt åt mig "fan va otur du har med bilen, varje gång du säger ÄNTLIGEN LÖNING så pajjar din bil!"
Nu har jag lagat den så mkt att den är betald 2 ggr.
Kan tänka mig att jag får vid snabb affär 9000kr för den. Har nya vinterdäck o besiktades U.A. i höstas
Så, tänkte byta upp mig.
PÅLITLIG BIL ett måste
sugen på en saab 9000 år93-95. Vill ha mkt plats i bilen. Är de senare 9000modellerna pålitligare?
Jag är inte sugen på en japanare, men ge mig tips på sådana ändå!
Saab 900? Volvo 940 - 850?
Ge mig tips på BMW o Mercedes modeller, kan inget om dem!
Max 25 skinande laxar
Mvh Jonas
Skyll inte på bilen säjer ni. Jo det gör jag. Varje gång jag får bra lön eller något liknande, kanske var 3e månad, händer det NÅTT!
Först i somras när alla sommarjobb-pengarna kom: generatorn pajjade!
I höstas när jag hade tokjobbat hemma i småland o fick kanonlön: bilen blev snodd i lite fördärvad.
Senaste löningen: bilen vill inte växla, troligen fel på bussningar i kopplingen o mellan växellådan.
Visst, bilar går sönder, men tillomed kompisar har sagt åt mig "fan va otur du har med bilen, varje gång du säger ÄNTLIGEN LÖNING så pajjar din bil!"
Nu har jag lagat den så mkt att den är betald 2 ggr.
Kan tänka mig att jag får vid snabb affär 9000kr för den. Har nya vinterdäck o besiktades U.A. i höstas
Så, tänkte byta upp mig.
PÅLITLIG BIL ett måste

sugen på en saab 9000 år93-95. Vill ha mkt plats i bilen. Är de senare 9000modellerna pålitligare?
Jag är inte sugen på en japanare, men ge mig tips på sådana ändå!
Saab 900? Volvo 940 - 850?
Ge mig tips på BMW o Mercedes modeller, kan inget om dem!
Max 25 skinande laxar
Mvh Jonas
Last edited: