Bästa bilen för >25.000kr?

Letar begagnadtester om mitsubishi-bilar. Vart kan jag finna det?
Googlat o letat... ingen som säger så mkt...
nån engelsk review bara...

http://www.zatzy.com/ kanske?

Annars borde det väl finnas en Begagnatguide att köpa på närmsta Maxi? Men om jag inte minns helt fel kostar en sån där tidning 100+ kr. :sådärbra

Låter bra. :tummenupp Gamla Saabar är lite som Bose-högtalare. Mycket pengar för ren dynga. Har haft endel kompisar som kört Saab och ingen har varit nöjd.
Känns som att de är hyffsat lättmekade för folk som kan, annars är det då fan bara en dyr bil!

Dock är fortfarande min favoritbil en saab 9-5, 1998-00.
Fan det känns lustigt. Kommer fan inte spela någon roll om man köper en bil för 10 eller 25k, de kommer krabba lika mkt fast jag kanske har servo på den dyra modellen :hihi

Jag är kluven. Jag kommer inte kunna bestämma mig, därför komer jag att köpa en volvo 945, til 80%! jag tror fan det...

Den som lever få se...
(saaben ska in o lagas lite imon, på torsdag är den till salu :) )

Du gör mig ,på allvar, ledsen om du köper en sån.

Och de är kloka?

Samma nivå som du. Alla meck jag känner kör bmw.

Ha! BMW billig bil o hålla.

Jo dom är väl normal kloka, men därimot LITE mer erfarenhet inom bilar. Vad dom kör? Ja antagligen nån dyrare bil än en med värde på 25k, Vi snackar inte att märke är dåliga elr bra, vi snackar om en bil han ska ha råd att hålla på en liten bugdet. Och där platsar inte en gammal bmw.

Edit:Morecore, Har du en bugdet på 25k till bil. Vill du inte äga en BMW när dom börjar krassla, titta igenom lite kataloger på normala slitdelar bara o jämnför volvon du glanar på och bmw´n, Bara det kommer få dig att ångra dig angånde en gammal BMW.

Last edited:
Ja antagligen nån dyrare bil än en med värde på 25k, Vi snackar inte att märke är dåliga elr bra, vi snackar om en bil han ska ha råd att hålla på en liten bugdet. Och där platsar inte en gammal bmw.
Edit:Morecore, Har du en bugdet på 25k till bil. Vill du inte äga en BMW när dom börjar krassla, titta igenom lite kataloger på normala slitdelar bara o jämnför volvon du glanar på och bmw´n, Bara det kommer få dig att ångra dig angånde en gammal BMW.

Vettigaste som sagts hittils i denna tråden!!

Håller med till 100%
Hade jag fått välja mellan en 330Ci -05 och min gamla 945:a så hade ju valet varit enkelt, men...

Bmw är kärlek. Volvo är som en ful kk.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...