Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:Var hittar ni bäst priser på Arai RX7 Corsair?
Intressant! Är det RX7Hightuned skrev:Yamha center i Haninge rear ut Arai 5700:- för den dyrare och 4600:- för den billigare.
Goodstuff skrev:De har ju olika skal för olika världsdelar (Japan, Europa och Amerika är olika i storlekarna) så jag vill veta exakt vad jag får om jag ska köpa per postorder.
Den drog i backen två gånger. Den är dessutom fem säsonger och åtta krascher gammal, även om den inte slagit i hårt tidigare, så det är nog dags för pension på den.Chris Ash skrev:Smällde du hjälmen? Surt som fan....vet att Nordgren hade nån Arai till salu innan....
Hightuned skrev:Yamha center i Haninge rear ut Arai 5700:- för den dyrare och 4600:- för den billigare.
mmm. Är det RX7RR?Nyteknik skrev:Jag beställde min (den svart/röda) från Japan. Kostade 3.100 kr. Den andra (finns inte heller i Europa eller USA) kostar 3.300 kr. Storleken bör beställas en större än vad som normalt passar här. Det funkade för mig. Är jättenöjd.
Nej, de är dyrare. Men knappast säkrare.Goodstuff skrev:mmm. Är det RX7RR?
Knucklehead skrev:Ja, jag har oxå hört att de har olika storlekar "pga de olika formerna på skallen som de olika kontinenterna har...", men med tanke på att de som utvandrade till "Amerikat" var mestadels från europa, så kan det väl inte vara mycket skillnad i skalen!?!?!![]()
//Thomas

Pm:a Valmers i stället men han kanske har XXXL.Mrlind skrev:En kompis till mig har en RX7 Nicky Hayden editon som han vill ha 3000:- för.. Han har aldrig använt den, gillar inte flerfärgade hjälmer. Har alltid kört svart innan och ville testa nåt nytt men slutade med att den står på jobbet... Pma om du e intresserad..
Just det, det är en M.

Goodstuff skrev:Det skiljer i storlekarna också så en M-Europa är större än en M-Japan etc.
Goodstuff skrev:Var hittar ni bäst priser på Arai RX7 Corsair?
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |