Bäst avatar

frekke skrev:
Ungefär så ja, det är betraktaren som tolkar. Och sen undrar jag om det verkligen är farligare att dela en spliff än att åka bågen.
Det kan ju knappast vara farligare eftersom att man inte kan dö av cannabis. Det som är dålig med cannabis är att det är olagligt annars ser jag inget fel på det.

Victor skrev:
Fuck avatarerna, det är signaturerna som är roliga oftast.
Gustav1 har en av de bästa.

själv började jag skratta som fan när jag markerade din signatur första gången, det var så dumt och fult.

Så fort man hittar någon bild man vill ha så är det ju redan någon som använder den.

Eller menar ni att det finns ett internet utanför www.sporthoj.com?

Avatartexterna läser jag aldrig, har dock åkt dit på den pissgula...

GuW skrev:
Så fort man hittar någon bild man vill ha så är det ju redan någon som använder den.

Eller menar ni att det finns ett internet utanför www.sporthoj.com?

Avatartexterna läser jag aldrig, har dock åkt dit på den pissgula...
Blir ingen vits med din vits om du inte kan stava vitsen korrekt om du inte menar att det blir vitt istället för att det var en vits? :3freak

Fattar vitsen :fyllisar

Macho Woman skrev:
Eller så funderar vi över vad det är för en slags person som på ett publikt forum vill visa sin personlighet med något som förstör både kropp och mental förmåga. :7peta

frekke skrev:
Ungefär så ja, det är betraktaren som tolkar. Och sen undrar jag om det verkligen är farligare att dela en spliff än att åka bågen.

Säger bara: puff puff give :tummenupp

Nyteknik skrev:
Ymnigt och regelbundet intag av starköl är ju däremot rena rama lisan för kropp och själ.

:rolleyes:

Absolut. Men jag dricker väldigt sällan så jag oroar mig inte för det. Dessutom har jag inte någon avatar med en flaska sprit på.

morlock skrev:
Eller så tolkar vi den som så att den ställer sig tvärt mot cannabis och för en bättre hälsa utan skiten. Vad är du för person som tolkar den negativt? :7peta

:rolleyes:

Läs följande citat för att få personens ståndpunkt i frågan:

frekke skrev:
Och sen undrar jag om det verkligen är farligare att dela en spliff än att åka bågen.

Beror på vad man ser som farligt. Jag har en släkting och ett par kompisar som är rätt så jävla nedgångna efter längre tids intag av cannabis, men det beror ju som sagt på vad man ser som farligt. Jag tycker det är ganska positivt med en sund livskvalitet. Faktiskt.

Last edited:
Macho Woman skrev:
Läs följande citat för att få personens ståndpunkt i frågan:
Har väl aldrig påstått att jag delar hans inställning till cannabis; utan snarare ifrågasatte din tolkning av avataren. Du verkar ha en väldigt negativ inställlning som tolkar den som en hyllning till cannabis när det lika gärna kan betyda raka motsatsen. Att du har personliga erfarenheter kring drogen isig kanske är en orsak till det.

Halvfull eller halvtom tank? :3freak

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...