Bäst avatar

Jag gör väl som alla andra och nominerar min egen..? :fyllisar

Det är en nummerpresentatör...

Jag brukar få llite random-PM sen tar någon admin bort min men denna har jag allt fått ha ett tag. Kanske detta får hjulet att snurra igen. =)

frekke skrev:
Jag brukar få llite random-PM sen tar någon admin bort min men denna har jag allt fått ha ett tag. Kanske detta får hjulet att snurra igen. =)
Kanske för att man kan tolka den lite hur som helst, och de flesta tolkar den negativt. "Sätt på piff på tillvaron" eller "Du bränner upp livet med det här"...

morlock skrev:
Kanske för att man kan tolka den lite hur som helst, och de flesta tolkar den negativt. "Sätt på piff på tillvaron" eller "Du bränner upp livet med det här"...
Frågan är vem som har rätt...

P@trik skrev:
Jo,precis bara råkade hamna där...eller hur.. :rolleyes:

Förmodligen. Storstäder är konstigt upplagda. I London var jag ute och gick med tjejen, mitt inne i stan hamnade vi i ett område med bara ridaffärer. Att de är så hästtokiga, engelsmännen.... massor med piskor, betsel och annat i skyltfönstren, mitt i stan. :kocko Skulle naturligtvis gå in och se hur det låg till med affärerna men jag fick inte.

Det e ju min - speciellt efter att IDG gått ut med varningar om att denna bild kommer med virus/maskar...*asg*

frekke skrev:

Känns det inte lite pinsamt att ha en avatar som kan tolkas som drogreklam?

Fattar inte varför admin tog bort min juckande streckgubbe för?

Den var skapad av mig och den finaste av dom alla :(

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...