Bäst avatar

FUBAR skrev:
Jag gillar min.
<---- (sensmoral) även tjockisar kan köra hoj!!

Jo din är phet, skulle vara nått att se komma ner för gatan, blir nog svårt att hålla sig då :rofl

frekke skrev:
Eller så bestämmer DU att det är SÅ för DIG. :)

Eller så funderar vi över vad det är för en slags person som på ett publikt forum vill visa sin personlighet med något som förstör både kropp och mental förmåga. :7peta

Macho Woman skrev:
Eller så funderar vi över vad det är för en slags person som på ett publikt forum vill visa sin personlighet med något som förstör både kropp och mental förmåga. :7peta
True that..

Här har ni min! :) :hoppa
<------------

Macho Woman skrev:

läs världshälsoorganisationens rapport på cannabis :7peta

p.s ska det vara ett ord? blev sjukt långt

honkiie skrev:
läs världshälsoorganisationens rapport på cannabis :7peta

p.s ska det vara ett ord? blev sjukt långt
Flaskhalsetikettspåsättningsmaskinskötare då? :hihi

Macho Woman skrev:
Eller så tolkar vi den som så att den ställer sig tvärt mot cannabis och för en bättre hälsa utan skiten. Vad är du för person som tolkar den negativt? :7peta

:rolleyes:

morlock skrev:
Eller så tolkar vi den som så att den ställer sig tvärt mot cannabis och för en bättre hälsa utan skiten. Vad är du för person som tolkar den negativt?

Ungefär så ja, det är betraktaren som tolkar. Och sen undrar jag om det verkligen är farligare att dela en spliff än att åka bågen.

Macho Woman skrev:
Ymnigt och regelbundet intag av starköl är ju däremot rena rama lisan för kropp och själ.

:rolleyes:

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...