Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snigel skrev:Jag undrar vilka ställen som bänkar och bestyckar om i gbg området kostnad osv nån som vet/provat?![]()
Snigel skrev:Jag undrar vilka ställen som bänkar och bestyckar om i gbg området kostnad osv nån som vet/provat?![]()
MickeXJR1300 skrev:Yamaha center bänkar.
Kostar någonstans mellan 3-4k med dynojet kan jag tänka.
Coola Ola skrev:Power Performance är betydligt billigare än Yamaha Center.
PacMan skrev:Man måste inte köpa Dynojet-kitet på Power Performance hoppas jag...? Ett sånt kostar väl några lappar?
Bara ett effektkvitto borde dom la kunna fixa på en halvtimme tycker man...
Coola Ola skrev:En vanlig bänkkörning tar typ tio minuter och kostar 600:-, iaf när jag gjorde det. Du lär inte behöva köpa dynojetkit om du inte vill.
HÄRred_ninja skrev:Var ligger power Performance?? mvh //p
PacMan skrev:OK, tackar!
Det tråkiga är väl att man knappast nöjer sig med en gång, utan måste fixa en massa med bestyckningen och sedan bänka igen. Kan ju bli dyrt.![]()
hej jag har bänkat min hoj på power performance han har den enda riktiga bromsade bänken i Gbg. Jag fick ca 10 hk 6nm extra på bakhjulet.Snigel skrev:Jag undrar vilka ställen som bänkar och bestyckar om i gbg området kostnad osv nån som vet/provat?![]()
grön-x skrev:1390253hej jag har bänkat min hoj på power performance han har den enda riktiga bromsade bänken i Gbg. Jag fick ca 10 hk 6nm extra på bakhjulet.![]()
Vad fick du ge för en bänkning med justering?Pinky skrev:2106068Hur menar du att han har den enda riktiga bänken i gbg? Jag var där i somras och han fixade fram 7hk extra vilket jag är nöjd med. Dock fick jag bara 124.32 hk på hjulet vilket låter som ganska lite med tanke på PC3+KNfilter+Bolt-on.
Polarens gammelninja (zx9-r 94-a eller nåt) har bänkpapper på dryga 130hk. Vet itne vart den är bänkad men inte är det hos Powerperformance iaf. Verkar lite konstigt i mina ögon med tanke på åldern och lägre orginaleffekt än min hoj. Vet att ninjan är bestyckad + slip-on men inget annat.
Så förhoppningsvis har du nåt bevis på att Powerperformance använder sig av en annorlund bänk än många andra så jag blir glad igen.
EDIT: Kom på att ett PM kanske hade passat bättre för mig fråga, väntar med spänning på att grön-x ska se denna tråden och svara![]()
Hultan skrev:2106097Vad fick du ge för en bänkning med justering?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|